וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: אכזבה מהיכולת, ביקורת על השחקנים ואיוניר

31.10.2016 / 8:18

במועדון לקחו קשה את ההפסד למכבי פתח תקוה ומייחסים חשיבות אדירה למשחק נגד בני יהודה בשבת ("ההשלכות במקרה של הפסד ברורות"). אכזבה מכך שהמאמן מחליף הרכבים בצורה תכופה

מאמן עירוני קרית שמונה מוטי איוניר. מגד גוזני
עדיין לא מצא שלד לרוץ איתו. איוניר/מגד גוזני

אכזבה קשה בעירוני קרית שמונה אחרי ההפסד 2:1 למכבי פתח תקוה אמש (ראשון) באצטדיון המושבה. זה היה המשחק השביעי ברציפות של קרית שמונה ללא ניצחון ובמועדון מאוכזבים מאוד מפתיחת העונה ובעיקר מחוסר האנרגיות והמחץ שיש לקבוצה למרות החיזוק המאסיבי בקיץ. גם הבעלים איזי שרצקי ניראה אתמול מאוכזב מאוד במהלך המשחק ובסיומו. מאמן הקבוצה מוטי איוניר שהיה מאוכזב בעצמו, דווקא החמיא לשחקנים בחדר ההלבשה: "נלחמתם היום עד הסוף ב-10 שחקנים. אני גאה בכם על זה".

במועדון ישנה ביקורת קשה על היכולת של השחקנים וגם איוניר עצמו לא נקי. עיקר הביקורת על המאמן נוגעת לשינויים התכופים שהוא מבצע בהרכב ועל כך שעדיין לא מצא שלד שירוץ לאורך זמן. "אנחנו קבוצה חדשה וייקח לנו זמן להסתגל", אמר שחקן בקבוצה, "ברור שעדיף שתהיה יציבות, אבל אנחנו עדיין מנסים למצוא את השיטה וההרכב הכי טובים עבורנו".

בקבוצה מייחסים חשיבות אדירה למשחק נגד בני יהודה ביום שבת, כשהפסד עלול לגרור את הקבוצה לעונה נוספת בה היא תיאבק על ההישארות. "גם בני יהודה במצב לא טוב ואסור להם להתאושש על חשבוננו", אמר שחקן אחר בקבוצה, "אנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה אחרת ההשלכות ברורות לכולנו". אופיר קריאף שהורחק אתמול במחצית הראשונה, ייעדר מהמשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully