וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: קרע בשריר ללאלה. פלדהיים: "אוסידון לא קובע"

30.10.2016 / 19:28

הסמנכ"ל מסר תגובה ראשונה לאור המתיחות עם יואב כץ ודורון אוסידון, שכבר שוחח עם מועמד אחר לתפקיד. החלוץ הוותיק ייעדר כשבועיים, הקשר ז'וליו סזאר נבדק ונמצא בספק לדרבי

מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יחמיץ את הדרבי. מהראן לאלה/אדריאן הרבשטיין

חלוץ הפועל חיפה, מהראן לאלה, ייעדר בשבועיים הקרובים לאחר שנמצא כי הוא סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי. יחד איתו נבדק היום (ראשון) גם הקשר ז'וליו סזאר שסובל מפציעה דומה ונמצא בשלבי החתמה מתקדמים, כך שרק בסוף השבוע יתברר האם יהיה כשיר לדרבי. ברונו פיניירו סובל ממתיחה במפשעה, אבל סבירות גבוהה שיהיה כשיר.

בעניין אחר, הסמנכ"ל רון פלדהיים הגיב הערב לפרשה שפורסמה בוואלה! ספורט, לפיה בעקבות מתיחות עם יואב כץ החליט לא להגיע לעבודה, מה שגרר החלטה לפיה דורון אוסידון יקבע ראיון עם מועמד אחר לתפקיד. "אוסידון לא קובע כלום בהפועל חיפה", הגיב בקצרה. בהפועל חיפה כבר שוחחו הבוקר עם אורן שטרלינג, אך בינתיים הוחלט להקפיא את המגעים עד אשר יתברר עתידו של פלדהיים, שהגיע היום למשרדי המועדון והחל בהכנות לדרבי.

במהלך השבוע צפויה להתקיים שיחה ראשונה בין כץ לפלדהיים בנוגע לעתידו. הבעלים הודיע הערב רשמית בפעם השניה ביממה האחרונה כי אלי כהן נשאר בתפקידו ויאמן בדרבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully