וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוספת סיכון: דאלאס ניצחה את פילדלפיה בהארכה

דרמה בג'רילנד הסתיימה ב-23:29 לקאובויס, שפתחו פער של שני משחקים מהאיגלס. ניו אורלינס הפתיעה עם 20:25 על סיאטל, בריידי פירק את הבילס עם 25:41. סינסי ו-וושינגטון נפרדו בתיקו 27:27, קליבלנד צנחה ל-8:0, ניצחון דרמטי לאטלנטה על גרין ביי

ג'ורדן ריד וושינגטון רדסקינס מול ג'וש שואו סינסינטי בנגאלס. AP
ג'ורדן ריד היה נהדר, אבל זה הספיק רק לתיקו/AP

עוד יום משחקים ארוך ב-NFL יצא לדרך כבר בשעות אחר הצהריים בישראל עם אקשן בלונדון, כאשר סינסינטי נפרדה ב-27:27 דרמטי מוושינגטון, התיקו השני בליגה תוך שבוע.

הדרמות נמשכו לתוך הערב, כשאוקלנד נמנעה בעצמה מתיקו בטמפה ביי עם מהלך זהב של דרק קאר, שהעניק לה ניצחון 24:30 פחות משתי דקות לסיום ההארכה. קנזס סיטי לא נשארה מאחור, ויצאה מאינדיאנפוליס עם 14:30 על הקולטס חסרי המוטיבציה. ניו אורלינס הפתיעה בבית את סיאטל, כשגברה עליה 20:25.

קרוליינה מנסה לצאת מהפתיחה החלשה וגברה על אריזונה 20:30. טום בריידי וניו אינגלנד ממשיכים לשייט לפלייאוף, הפעם עם 25:41 בבפאלו, כשרוב גרונקובסקי מגיע למספר הטאצ'דאונים לו כל כך ייחל, 69, ושובר את שיא כל הזמנים לתופס של הפטריוטס. יוסטון שמרה על הבית עם 13:20 על דטרויט וקליבלנד עדיין מחפשת ניצחון אחרי הפסד ביתי 31:28 לניו יורק ג'טס.

בסדרה השנייה התקיימו שני משחקים בלבד, אבל שניהם היו טובים. האלופה דנבר גברה על סן דייגו 19:27, אטלנטה הכניעה בשניות הסיום את גרין ביי 32:33. בסאנדיי נייט, דאלאס ניצחה 23:29 את פילדלפיה.

מעודדת של ניו אורלינס סיינטס קושרת שרוכים לקמע של המועדון. Bill Feig, AP
סליחה, תקלה. מעודדת של ניו אורלינס קושרת את שרוכי נעליו של קמיע הקבוצה/AP, Bill Feig
seperator

סינסינטי (4:1:3) - וושינגטון (3:1:4) 27:27 (הארכה)

שבוע בלבד אחרי שאריזונה וסיאטל סיפקו תיקו ביזארי, גם המפגש בוומבלי הסתיים ללא הכרעה, אבל לפחות היה מהנה. הסקינס פתחו מצוין וסיימו את דרייב הפתיחה הארוך עם טאצ'דאון של רוברט קלי, אבל החזרת קיקאוף מצוינת הובילה לטאצ'דאון מהיר מנגד, של ג'ובאני ברנרד. וושינגטון שלטה לחלוטין במחצית הראשונה, אך סיימה אותה רק ביתרון שלוש נקודות וסינסי הענישה בפתיחת המחצית השנייה עם צמד טאצ'דאונים מהיר, ממסירה של אנדי דלטון לטיילר אייפרט ומגיחה קצרה של דלטון לאנדזון. הקבוצה מהבירה לא נבהלה והגיבה היטב, עם טאצ'דאון של ג'ורדן ריד הנהדר ועוד אחד ל-33 יארד של ג'יימיסון קראודר, אחרי איבוד של דלטון. הקצב המצוין נמשך ותפיסה אדירה של איי ג'יי גרין על הראש של ג'וש נורמן הובילה לטאצ'דאון קל של ג'רמי היל, שבע דקות לסיום. הרדסקינס יצאו קדימה והצליחו להרכיב דרייב טוב, שהסתיים בשער שוויון, קצת יותר מדקה לסיום והמשחק הלך להארכה. שם, הצ'אנס הכי טוב היה של וושינגטון, אבל הבועט שלה פספס מ-34 יארד עם 2:30 דקות על השעון והקבוצות נפרדו בשוויון. קירק קאזינס התפרע עם 458 יארד, צמד ואיבוד. קראודר תפס 107 יארד, ריד 99 ודייויס 93, בעוד קלי רץ ל-87. דלטון סיפק 284, טאצ'דאון, איבוד ופאמבל בשניות הסיום של ההארכה. 121 לאיי ג'יי גרין, 102 לאייפרט.

בפאלו (4:4) - ניו אינגלנד (1:7) 41:25

המפגש הקודם בין השתיים בפוקסבורו הסתיים בניצחון חלק של הבילס, אבל ניו אינגלנד עם טום בריידי היא קבוצה אחרת לחלוטין. הקוורטרבק חיסל את הגנת המארחים עם 315 יארד וארבעה טאצ'דאונים. הפעם האחרונה בה מסר בחוץ לכמות זהה של ט"ד: לפני שנתיים באותו מקום, אורשארד פארק. 109 יארד וטאצ'דאון לרוב גרונקובסקי, שחגג את הטאצ'דאון ה-69 שלו (הוא התכונן לכך כבר בשבוע שעבר). הוא כעת שיאן הטאצ'דאונים של הפטריוטס בכל הזמנים. בצד של הבילס טיירוד טיילור מסר ל-183 יארד ללא טאצ'דאון באוויר, אבל מגיח פעם אחת לאנדזון.

טיילר אייפרט חוגג עם שחקני סינסינטי בנגאלס. AP
אקשן בלונדון. אייפרט והחברים חוגגים/AP

ניו אורלינס (4:3) - סיאטל (2:1:4) 20:25

אחרי התיקו המשמים מול אריזונה, הסיהוקס המשיכו להסתבך לשווא. הסיינטס, שלא הולכים, כנראה, לשום מקום העונה, עצרו את סיאטל בדרייב האחרון והנחילו הפסד שני לשחקנים של פיט קרול. מנגד, דרו בריס היה יעיל דיו כדי למסור ל-265 יארד וטאצ'דאון וגם להגיח לאנדזון בעצמו. 253 יארד ואיבוד אווירי לראסל ווילסון במשחק בינוני.

אינדיאנפוליס (5:3) - קנזס סיטי (2:5) 30:14

אינדיאנפוליס היא אחד המקום העצובים בליגה, בעיקר משום שהפוטנציאל שטמון באנדרו לאק וחבריו מסרב להתממש. הצ'יפס, לעומת זאת, ניצלו את המיטב מהקוורטרבק המחליף שלהם ניק פולס, שנכנס במקום אלכס סמית' הפצוע והיטיב לשחק עם שני טאצ'דאונים במחצית השנייה. סמית' נפגע בראשו ברבע השני וחזר למגרש, רק כדי לנטוש בשלישי לאחר עוד פציעה בראשו. פולס מסר ל-223 יארד, וכאמור לשני הטאצ'ים שעשו את ההבדל. ובאינדי? 210 יארד, שני טאצ'ים ואיבוד בעוד יום שחון לאנדרון לאק.

ניק פולס קנזס סיטי צ'יפס. Michael Conroy, AP
נכנס ועשה את העבודה. פולס/AP, Michael Conroy

טמפה ביי (4:3) - אוקלנד (2:6) 30:24 (הארכה)

קלישאה חבוטה אומרת שכשלא כובשים סופגים, אבל הריידרס קיבלו עוד ועוד הזדמנויות - ובסוף הצליחו לממש אחת. בדאון רביעי, אחרי שתי החטאות של סבסטיאן ג'ניקובסקי לשערי שדה וכשעל השעון נותרה דקה ו-45 שניות לסיום ההארכה, דרק קאר הנפלא מסר לסת' רוברטס, שהשתחרר משני מגנים ודהר 41 יארד לאנדזון. קאר סגר את המשחק עם 513 יארד באוויר וארבעה טאצ'דאונים, כש-12 ממסירותיו מוצאות את אמארי קופר, שסיים עם 173 יארד וטאצ'דאון. 180 יארד ושני טאצ'ים לג'יימיס ווינסטון בצד המפסיד. אוקלנד, אגב, נכנסה לספר השיאים של הליגה מהסיבות הלא נכונות - 23 דגלים, שיא NFL, נזרקו לעברה.

קרוליינה (5:2) - אריזונה (4:1:3) 20:30

שתיים מהקבוצות שנחשבו לאיומים רציניים להגיע רחוק העונה נפגשו לקרב מאכזבות בשארלוט, וידם של קאם ניוטון והפנת'רס הייתה על העליונה. ג'ונתן סטיוארט הגיח ל-95 יארד עם שני טאצ'דאונים, והמארחים התגברו על משחק בינוני של 212 יארד של קאם ניוטון כדי לשייט. 363 יארד, שלושה טאצ'ים ואיבוד לקרסון פאלמר, שהמספרים הטובים שלו מטעים - הקרדינלס לא באמת היו במשחק.

סת' רוברטס אוקלנד ריידרס. Jason Behnken, AP
דוהר לניצחון. סת' רוברט חורך את המגרש בדרך לטאצ'דאון המכריע/AP, Jason Behnken

יוסטון (3:5) - דטרויט (4:4) 13:20

ברוק אוסוויילר והטקסאנס הלא יציבים חייבים להחזיק את הראש מעל המים, והם עשו את זה מול הליונס, קבוצה שחרתה על דגלה את הבינוניות. אוסוויילר מסר ל-186 יארד עם טאצ'דאון ואיבוד, וזה הספיק לטקסאנים לשמור על מאזן מושלם בבית של 0:5. מהצד השני, 240 יארד למת'יו סטאפורד.

קליבלנד (8:0) - ניו יורק ג'טס (5:3) 31:28

משחק בין שתי קבוצות מזעזעות, אבל הג'טס, שמזעזעים קצת פחות, התאוששו ממחצית ראשונה מזעזעת ובכך סיימנו כולנו להזדעזע. ריאן פיצפטריק פתח וסיים מחצית ראשונה מזעזעת (טוב, קשה להתאפק), רק כדי להתעשת בשנייה ולהצעיד את הסילונים לשלושה דרייבים מרשימים של 78+ יארד, כולם הסתיימו בטאצ'דאון. הוא סיים עם 16 מ-34 ל-228 יארד ומסירה אחת לאנדזון, כשמאט פורטה תורם 82 יארד ושתי גיחות על הקרקע. 341 יארד, שני טאצ'ים ושני איבודים לג'וש מקאון בקליבלנד, שרחוקה שנות אור מקבוצת הבייסבול של העיר.

עמנואל אוגבה שחקן קליבלנד בראונס חוגג סאק. Jason Miller, AP
עמנואל אוגבה מקליבלנד חוגג הפלה של ריאן פיצפטריק. גם זה לא עזר בסיום/AP, Jason Miller

אטלנטה (3:5) - גרין ביי (3:4) 32:33

אחרי שני מפחי נפש בדקות הסיום בשבועיים האחרונים, הפאלקונס התעשתו והפעם היה תורם להפוך את הקערה. מסירה של מאט ריאן למוחמד סנו כשעל השעון נותרו 30 שניות החזירה את הבזים למסלול הניצחונות, כשמנגד ארון רוג'רס והפאקרס שוב לא מצליחים לייצר מומנטום חיובי לקראת ההמשך. ריאן מסר ל-288 יארד ושלושה טאצ'דאונים, אם כי חוליו ג'ונס, המניה הבטוחה שלו, נראה מוגבל ותפס חמישה כדורים ל-29 יארד בלבד. 246 יארד וארבעה טאצ'ים של ארון רוג'רס לארבעה תופסים שונים, הבכיר שבהם ג'ורדי נלסון, עם 94 יארד.

דנבר (2:6) - סן דייגו (5:3) 19:27

האלופה ממשיכה להרשים עם הגנה סולידית, כשטרבור סימיאן אולי לא הכניס את הכדור לאנדזון, אבל 276 היארדים שזרק אפשרו לדנבר לארגן את השורות ולמנוע ניסיון קאמבק מאוחר של פיליפ ריברס וחבריו. כל קבוצה רשמה טאצ'דאון הגנתי כתוצאה מחטיפה, בסופו של דבר הכריעו הסוסונים, עם ארבע הפלות קוורטרבק ושלוש חטיפות, את המשחק. 267 יארד, שני טאצ'ים ושלושה איבודים לריברס, 111 יארד ב-23 גיחות למלווין גורדון מסן דייגו.

שחקן גרין ביי פאקרס ג'רונימו אליסון. David Goldman, AP
ג'רונימו אליסון מגרין ביי קטף טאצ'דאון. זה לא הספיק לראשי הגבינה/AP, David Goldman

דאלאס (1:6) - פילדלפיה (3:4) 23:29 (הארכה)

דרמה גדולה בטקסס, שם הקאובויס פתחו פער של שני משחקים מהאיגלס. המארחת עלתה ליתרון מטאצ'דאון קרקעי של דאק פרסקוט ברבע הראשון, אבל האיגלס ביצעו מהפך וקבעו 10:20 ברבע השלישי. דאלאס הגיבה ושלוש דקות לסיום, פרסקוט מצא את דז בריאנט לטאצ'דאון המשווה, ששלח את המשחק להארכה, שם הוא סיפק כדור מכריע לאנדזון, לג'ייסון וויטן. פרסקוט סיים עם 287 יארד, צמד ואיבוד. בריאנט כיכב עם 113 באוויר ואזיקייל אליוט הוסיף 96 על הקרקע. 202 וטאצ'דאון לקרסון וונץ.

דאק פרסקוט ג'ייסון וויטן דאלאס קאובויס. Ron Jenkins, AP
וויטן ופרסקוט חוגגים/AP, Ron Jenkins

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully