וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רום דייסון בספק לקובאן, ג'רלס: "השחקנים הבינו שאני חם"

30.10.2016 / 8:18

הפועל ירושלים מנסה להכשיר את הגארד לקראת משחק היורוקאפ ברביעי, אבל בינתיים מתנחמת ביכולת הטובה של חברו לקו האחורי. פיאניג'אני: "חייבים לפתוח משחקים עם האנרגיה הנכונה, עשינו טעויות"

one

הפועל ירושלים שוב התקשתה לחזור בצורה חלקה לליגת העל, אך השיגה אמש (שבת) ניצחון 67:75 מול עירוני נהריה. ירושלים שיחקה ללא אמארה סטודמאייר השוהה בארצות הברית וללא ג'רום דייסון הפצוע, אבל קרטיס ג'רלס חיפה על חסרונם עם 30 נקודות כולל מהלכים גדולים בדקות הסיום.

כצפוי, סימונה פיאניג'אני לא היה שבע רצון בסיום. "אנחנו חייבים לפתוח משחקים עם האנרגיה הנכונה. היינו עם סגל חסר אבל במצב כזה צריך להיות מפוקסים, עשינו טעויות ועם סגל מצומצם זה משמעותי יותר", אמר.

קרטיס ג'רלס סיכם: "אני חושב שהתחלנו את המשחק בצורה חלשה, לא עלינו עם האנרגיות הנכונות, אבל שוחחנו במחצית על כך שאנחנו חייבים לשפר את ההגנה וברבע האחרון השגנו עצירות חשובות. אנחנו חייבים להבין שכל קבוצה שתשחק מולנו תעשה את המיטב כדי להשיג ניצחון מולנו, הם רואים את הסגל שלנו וזה מעניק להם מוטיבציה, אז אנחנו חייבים להיות אינטנסיביים כמו היריבה שבאה לשחק מולנו".

על היכולת האישית שלו הוסיף ג'רלס: "באופן אישי היו לי כמה מהלכים, רציתי להביא אנרגיה לקבוצה. אני יודע להיות אגרסיבי כשצריך, גם השחקנים הבינו את זה, והחברים שלי בקבוצה העניקו לי ביטחון לאחר שהחטאתי ועזרו לי לתרום".

בירושלים יחלו בהכנות לקראת המשחק מול קובאן. מי שנמצא בספק למשחק הוא ג'רום דייסון הפצוע, בעוד אמארה סטודמאייר צפוי לשוב למשחק. ג'רלס התייחס למשחק היורוקאפ הקרוב: "יהיו לנו מספר ימים להתכונן לקובאן. אני בטוח שהמאמן יכין אותנו כפי שצריך למשחק באירופה".

פיאניג'אני אמר לקראת המשחק באירופה: "יש לנו אימון אחד בשלישי ואני מקווה שהשחקנים יהיו כשירים ושיהיו מספיק שחקנים בריאים למשחק".

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. ברני ארדוב
לא מרוצה. פיאניג'אני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully