וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קליבלנד עלתה ל-1:3 בוורלד סירייס

30.10.2016 / 5:27

האינדיאנס נוגעים באליפות ראשונה מזה 68 שנים אחרי שניצחו בפעם השנייה ברציפות בריגלי פילד, 2:7 מול שיקגו קאבס המתוסכלת. ג'ייסון קיפניס סיפק הומראן של שלוש ריצות. חקירת מותו של חוזה פרננדס העלתה כי בדמו היו שרידי קוקאין וכמות אלכוהול כפולה מהמותר

ג'ייסון קיפניס קליבלנד אינדיאנס חוגג. AP
הבומבה שלו חיסלה את הקאבס. קיפניס/AP

שיקגו קאבס - קליבלנד 7:2 (1:3 לאינדיאנס בסדרה)

68 שנים ממתינה קליבלנד לאליפות של האינדיאנס ויכול מאוד להיות שהיא תצטרך לחכות רק עוד יום אחד. הקבוצה מאוהיו ניצחה בפעם השנייה ברציפות בריגלי פילד, כשהיא שוב משתקת את ההתקפה הקאבס כמעט לחלוטין ומתסכלת את המארחים, שקיוו שהחזרה שלהם לוורלד סירייס אחרי 71 שנות היעדרות תהיה קצת יותר מוצלחת. אם גם משחק 5, האחרון בעיר הרוחות לעונה זו (בין ראשון לשני, 2:00, FOX, ג'ון לסטר מול טרבור באוור), יתנהל בצורה דומה, בקליבלנד יחגגו אליפות שנייה לעיר תוך ארבעה חודשים בלבד. מי זוכר את 52 שנות התסכול כרגע?

אם במשחק של ליל אמש ההגשה של קליבלנד עבדה נהדר, אבל ההתקפה התקשתה להבריק והסתפקה בריצה אחת, הרי שהפעם הכול הסתדר טוב יותר עבור האינדיאנס, למרות שסינגל של אנתוני ריזו עוד העלה את הקאביז ליתרון באינינג הראשון על חשבון קורי קלובר, והעיר את הקהל. באינינג הבא, קליבלנד ענתה עם סולו הומראן של קרלוס סנטנה ועוד סינגל של קלובר, שהולך בכוונה על ידי ג'ון לאקי המהוסס והעניש.

קליבלנד הוסיפה ריצה באינינג השלישי מסינגל של פרנסיסקו לינדור הנהדר ועוד אחת בשישי מחבטת הקרבה של לוני צ'יזנהול, לפני שיליד שיקגו, ג'ייסון קיפניס, הימם את האצטדיון עם הומראן בן שלוש ריצות שקבע 1:7 מוחץ באינינג השביעי. הומראן מצמק של דקסטר פאוולר, שסופסוף הצליח לפגוע טיפה באנדרו מילר באינינג השמיני, היה רחוק מלהספיק. שישה ושישה לקלובר, חמישה וחמישה ללאקי.

* הלילה פורסמו הממצאים מחקירת מותו של המגיש של מיאמי מארלינס, חוזה פרננדס, שמצא את מותו בצורה טראגית בתאונה ימית לפני כחודש. מהממצאים עולה כי בדמו של פרננדס היו בזמן התאונה שרידים של קוקאין וכמות אלוכהול כמעט כפולה מהמותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully