וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבס: "היינו חסרי רעיונות", אוואט: "היה משחק מאוד חלש ואנמי"

29.10.2016 / 22:17

שני המאמנים יודעים שהפועל רעננה ומ.ס. אשדוד לא היו שוות הרבה יותר מ-0:0. סילבס: "מצפה מאיתנו להציג כדורגל יותר טוב", אוואט: "אני לא חף מטעויות, התחושה היא כמו אחרי הפסד"

מאמן הפועל רעננה חיים סילבס. מגד גוזני
"מתנצל בפני מי שהטריח את עצמו להגיע". סילבס/מגד גוזני

הפועל רעננה ומ.ס. אשדוד הציגו הערב (שבת) את אחד המשחקים המשעממים שהתקיימו עד כה העונה בליגת העל ונפרדו ב-0:0 משעמם ודל במצבים מסוכנים. הקבוצה מעיר הנמל סופרת כבר 23 משחקים רצופים ללא ניצחון בליגת העל (כולל סוף עונת הירידה).

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל רעננה ומ.ס. אשדוד נפרדו ב-0:0 משמים

מאמן מ.ס. אשדוד רוני אוואט: "היה משחק מאוד חלש ואנמי מצד שתי הקבוצות. אני שמח שהתייצבנו במשחק ההגנה, אני לא זוכר שרעננה הגיעו לחצי מצב כל המשחק. ידענו שאנחנו באים למשחק מול קבוצה עיקשת ומאומנת מאוד. אני מסכים שהתמקדנו היום יותר מדי בפעולות אישיות ופחות במשחק קבוצתי, דבר שלא אפיין אותנו במשחקים האחרונים.
למדתי שאין משחקים קלים בליגת העל. אתם רואים אותנו בשבתות אבל אנחנו מתמודדים עם המצב שלנו כל דקה וכל שעה במהלך השבוע באימונים. בקבוצה אחרת ובחדר הלבשה אחר יכול להיות שהייתם שומעים על הרבה יותר בלגאן. יש פה חבר'ה שמתנהגים כמו גברים, מגיעים לכל אימון חדורי אמונה, מבינים שאנחנו במצב לא פשוט אבל עדיין אופטימיים. אנחנו בסה"כ משחק וחצי ממקום במרכז טבלה עם כל זה שהתחלנו לא טוב את העונה. כדורגל זה עניין של מומנטום וביטחון. זה לא פשוט שמונה משחקים לחפש את הניצחון כשהרגליים נהיות כבדות והאמונה נפגעת.אני בטוח וכל כולי אמונה שהקבוצה צריכה את הרגע הנכון לעשות את הניצחון הראשון ואז דברים יראו אחרת. אני מודה, גם אני מצפה מהקבוצה שלי להציג כדורגל יותר טוב ממה שהיא הציגה היום".

מאמן מ.ס. אשדוד רוני אוואט. מגד גוזני
"התמקדנו יותר מידי בפעולות אישיות". אוואט/מגד גוזני

מאמן הפועל רעננה חיים סילבס: "נראנו רע מאוד בהתקפה. היינו חסרי רעיונות, חסרי השראה ועם יכולת אישית מאוד חלשה ובגלל זה גם התוצאה. אני מאוד מאוכזב, יש לנו עוד הרבה עבודה והתחושה היא כמו אחרי הפסד ולא בגלל שאנחנו מזלזלים באשדוד. היכולת היום מבאסת אותי מאוד ואני רק יכול להתנצל בפני מי שהטריח את עצמו להגיע היום והיה צריך לראות את הדבר הזה. אני לא חף מטעויות והאחריות היא קודם כל שלי. ביום כזה כל מה שאתם תגידו יהיה נכון וכל מה שאני אגיד ישמע כתירוץ אז אני אהיה אמיתי - זה היה פשוט משחק מזעזע. אני מאוד מקווה שנראה דברים אחרים בשבוע הבא מול ביתר כי היכולת הזאת בטח לא תספיק".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully