וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קליבלנד עלתה ל-1:2 בוורלד סירייס

29.10.2016 / 6:43

האינדיאנס לא התחשבו בהתרגשות הרבה שאחזה בשיקגו ובזכות סינגל של קוקו קריספ באינינג השביעי, השיגו 0:1 קטן והתקרבו מרחק שני ניצחונות בלבד מאליפות ראשונה מזה 68 שנים

מייקל מרטינס קליבלנד אינדיאנס מול שיקגו קאבס. AP
שני ניצחונות מאליפות. מרטינס מגיע הביתה לריצה המכריעה/AP

שיקגו קאבס - קליבלנד 1:0 (1:2 לאינדיאנס בסדרה)

71 שנים לא ראו בריגלי פילד משחק וורלד סירייס. הלילה (בין שישי לשבת), זה סופסוף קרה, אבל בשביל ניצחון ביתי בוורלד סירייס יצטרכו בשיקגו קאבס להמשיך ולהמתין.

קליבלנד לא התחשבה בכל ההתרגשות מסביב, הוציאה את הקהל הביתי המשולהב מהמשחק עם כמה מהלכי הגנה טובים ובסופו של דבר, מצאה את הפירצה הקטנה שהיא נזקקה לה, כאשר קוקו קריספ הכניס עם סינגל את מייקל מרטינס באינינג השביעי.

הקאבס המתוסכלים ניסו שוב ושוב לחזור, אבל מול האינדיאנס של העונה ובעיקר של הפלייאוף הזה, ברגע שאתה בפיגור, זה כמעט בלתי אפשרי ושיקגו, שלא מוצאת את ההתקפה שלה יותר מדי פעמים, שוב מאחור בסדרה הזו ותנסה להתאושש הלילה (2:00, ג'ון לאקי מול קורי קלובר), בעוד שהאורחים מאוהיו יודעים שניצחון נוסף, בעזרת האס שלהם, יציב אותם מרחק נגיעה מהתואר. 4.2 אינינגים טובים מאוד לג'וש טומלין הלילה, בעוד אנדרו מילר נכנס ועשה את שלו עם 1.1 ושלושה סטרייקאאוטים. קודי אלן שמר, בקושי רב. 4.1 ושש הכשות לקייל הנדריקס בשיקגו. אגב, אוהד הקאבס השרוף, ביל מארי, שר את "Take me out to the ballgame" בקול של דאפי דאק. זהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully