וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: פיצוץ בין יואב כץ לרון פלדהיים, שלא הגיע לאימון

28.10.2016 / 9:30

סערה במועדון: הסמנכ"ל שלא הגיע למשחק מול הפועל תל אביב, סירב להגיע לאימון. לטענת מקורביו, המתיחות קשורה גם לאוסידון. כץ מנסה לשכנעו לחזור: "המועדון עלול להתרסק"

בעלי הפועל חיפה יואב כץ עם יושב הראש דורון אוסידון. מגד גוזני
הבלגן חוגג. כץ עם אוסידון/מגד גוזני

שוב סערה בהפועל חיפה: הסמנכ"ל רון פלדהיים, שנחשב לאחת הדמויות החזקות במועדון, לא הגיע לאימון אתמול (חמישי) ולא נכח במשחק מול הפועל תל אביב, זאת על רקע מתיחות קשה שנוצרה לאחרונה שוב בינו לבין יואב כץ ודורון אוסידון. על פי מקורבים לפלדהיים, לאחרונה חלה מתיחות בינו לבין השניים, מה שהוביל למחשבות לגבי עתידו. בעקבות המצב, ערך עימו כץ שיחה במטרה לשכנעו לחזור לעבודה.

במועדון מעריכים שפלדהיים יחזור כבר היום לעבודה, אולם הוסיפו כי "זה לא יפתור דבר. המתיחות קשה מדי בשלב הזה. גם אם יחזור, היחסים לא יהיו כבעבר". גורם בכיר במועדון הוסיף: "נוצרה כאן מתיחות קשה שעד היום לא הייתה בהפועל חיפה. יש כאן הרבה בעיות שצריך לפתור. המועדון הזה מתרסק, יואב צריך להתחיל להזיז דברים אחרת לא יהיה אפשר לעבוד פה. לא יכול להיות שהאיש החזק במועדון לא יגיע לעבודה בגלל מתיחות". בסביבתו של כץ אמרו הבוקר: "רון בחור רגיש, יואב אמר לו כמה מילים והוא נפגע. הכול יסתדר והוא יחזור לעבודה".

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, הדובר רון פלדהיים. אדריאן הרבשטיין
נפגע. פלדהיים ליד כץ/אדריאן הרבשטיין

יואב כץ דיבר באימון לקראת המשחק ואמר: "נגד הפועל תל אביב ראיתי קבוצה שרצה, לוחמת ומשתדלת. זה הסממן הטוב בשני המשחקים ונקווה שזה ימשיך מול סכנין ומכבי חיפה. ננסה להמשיך בקצב צבירת נקודות גבוה שבסוף העונה יספיק לנו להיות בטופ של הכדורגל הישראלי. הפוזיציה לא רעה אבל גם לא מאה אחוז. צברנו תשע נקודות מול קבוצות החלק התחתון. המבחן האמיתי יהיה אחרי הסיבוב הראשון, אחרי משחקים מול קבוצות צמרת".

על מדיניות שילוב הצעירים אמר: "אי אפשר לעמוד עם אקדח על הרכה ולומר למאמן לשחק עם שחקני נוער בלבד. במשך השנים הסכימו המאמנים למדיניות הזאת. חלקם יותר, חלקם פחות, אבל מול הפועל ת"א בגביע הטוטו עשרה מתוך אחד עשר שחקני בית היו על הדשא. הישאם כיוואן וחנן ממן שכבשו הם שחקני בית".

כץ המשיך ואמר: "הכדורגל הישראלי, כענף בידור, זה הענף מספר אחד בישראל. לפני הפילהרמונית, הבימה וגני החיות. כל אלה נתמכים על ידי הממשלה. הכדורגל הישראלי נתמך בעיקר על ידי 13-14 בעלי קבוצות והמינימום שהמדינה צריכה לעשות זה לפעול כדי שהטוטו יעזור. יש אנשים חכמים שיושבים פה בעוד אני בארצות הברית, והם יודעים מה לעשות. עיריית חיפה לא תומכת מספיק. זה אסון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
seperator

לקראת המשחק מול בני סכנין, אלי כהן ממתין לאימון המסכם כדי לדעת מי מהפצועים יהיה כשיר. ז'וליו סזאר סובל ממתיחה בשריר הירך אחורי וברונו פיניירו מכאבים באזור המפשעה. מהראן לאלה לא יהיה בסגל. ניסו קפילוטו ודור מלול התאמנו וההערכה היא שיהיו כשירים למשחק. "רק אחרי האימון נוכל לדעת מה יקרה", אמרו במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully