וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאשם נוסף בפרשת לה פמיליה שוחרר למעצר בית מלא

שלומי גבאי

27.10.2016 / 20:30

הנאשם, שהיה קטין בעת ביצוע העבירות המיוחסות לו, היכה את אוהד הפועל ת"א בהיותו שכוב על הרצפה ושותת דם. עד כה שוחררו שבעה נאשמים מתוך 20. שחר חצרוני: "אין להפלות בין נאשמים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחרר את הנאשם. שחר חצרוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

שופט בית המשפט העליון יורם דנציגר קיבל היום (חמישי) את הערר שהגיש עו"ד שחר חצרוני על החלטת השופט המחוזי ציון קפח לפני כחודש לעצור עד לתום ההליכים המשפטיים את הנאשם שהיה קטין בעת ביצוע חלק מן העבירות המיוחסות לו בכתב האישום החמור שהוגש נגדו והורה על שחרורו למעצר בית מלא באיזוק אלקטרוני תוך פיקוח צמוד של מספר ערבים הרחק מביתו .

הנאשם, שהיה קטין בעת ביצוע חלק מן העבירות המיוחסות לו בכתב האישום, נטל חלק באירוע המדובר בפלורנטין והוא נאשם כי היכה את יורי סדלצקי אוהד הפועל תל אביב בהיותו שכוב על הרצפה כאשר הפטיש נעוץ בראשו והוא זב דם. הנאשם אף צבר לחובתו טרם מעצרו בפרשת לה פמיליה אישומים נוספים בגין סחר בסמים והדחת עד, אולם השופט דנציגר קבע בהחלטתו כי לא ניתן לעשות איפה ואיפה בין הנאשמים והתבסס על החלטות השחרור של הנאשם והאחרים ששוחררו בפרשה וזאת בהסתמך על תסקיר שירות המבחן החיובי בעניינו.

הנאשם הנתון במעצר כבר שלושה חודשים, ישוחרר לביתו בתחילת השבוע הבא, לאחר שיושלמו תנאי השחרור וימצאו ערבים מתאימים, שכן בית המשפט העליון קבע כי לא יוכל לרצות את מעצר הבית בבית הוריו משום שאלו לא היו מודעים למצבו בזמן אמת למרות התגייסותם לסייע לו.

עו"ד שחר חצרוני המייצג את הנאשם אמר לוואלה NEWS: "בית המשפט העליון קיבל עמדתנו ולפיה אין להפלות בין נאשמים ועל כן הורה על שחרורו של הנאשם בתנאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully