וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע פועלת לקיים טקס לזכרו של אוהד הקבוצה שנפטר

27.10.2016 / 23:11

בנצי בלומנפלד נחשב לאחד מהאנשים הכי מזוהים עם האלופה והוא ליווה אותה בצורות שונות משנות השבעים. מהקבוצה נמסר: "בנצי, לב גדול ומלא טוב, תמיד יישאר בלבנו עם זיכרון של חיוך"

צילום ועריכת וידאו: אדריאן הרבשטיין

אבל גדול ירד הערב (חמישי) בהפועל באר שבע עם פטירתו של אוהד הקבוצה ומתנדב במועדון, בנצי בלומנפלד. האלופה פועלת אל מול ההתאחדות לכדורגל על מנת לקיים טקס לזכרו של האיש ולעלות לכר הדשא עם סרטים שחורים על מנת לכבדו. בלומנפלד היה מחובר מאוד לזרים של הקבוצה ובראשם אובידיו הובאן, והוא נחשב לאחד מהאנשים המזוהים עם הקבוצה יותר מכל כשלמעשה הוא ליווה אותה בצורות שונות משנות השבעים.

מהקבוצה נמסר: "מועדון הכדורגל הפועל באר-שבע מרכין ראשו עם לכתו מאיתנו של בנצי בלומנפלד. בנצי, לב גדול ומלא טוב, תמיד יישאר בלבנו עם זיכרון של חיוך ואהבה. יהי זכרו ברוך". ברק בכר צייץ בטוויטר: "בנצי, איש יקר ואהוב הלך היום לעולמו. איש שכולו נתינה למען הפועל ב"ש", ומאור בוזגלו כתב: "כמה פעמים יוצא לכם לפגוש אדם שמוכן לתת הכל... בנצי. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. אזכור אותך תמיד".

עוד בנושא:

חשש מהפציעה של ויטור, אופטימיות משהר ובוזגלו
ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 0:2 את עירוני קרית שמונה

בנושא אחר, הפועל באר שבע תערוך את שני האימונים שנותרו לה עד למשחק מול מכבי תל אביב בראשון באצטדיון החדש של הקבוצה ולא במתחם האימונים, זאת בשל השזרוע שנערך בווסרמיל והמצב הרעוע של כר הדשא בבית האדום. לאחר המשחק מול הצהובים גם האצטדיון יעבור שזרוע, והקבוצה צפויה להתאמן במגרש חדש שהוקם בלהבים.

בהפועל באר שבע ממשיכים לנסות ולהכשיר את הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור ואת הקשר הניגרי טוני וואקמה להתמודדות המסקרנת. השניים לא התאמנו באופן סדיר ובמקום זאת קיבלו טיפולים, כשלפרקים כן התאמנו עם חבריהם אך לא בחלקים הקשים של האימון. בכל מקרה, שניהם עדיין בספק כשרק בסמוך למשחק יתברר האם יוכלו ליטול בו חלק.

(עדכון ראשון: 14:54)

אצטדיון טרנר, באר שבע. ברני ארדוב
האימונים ייערכו באצטדיון הביתי. טרנר מלמעלה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully