וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי קהת: "מולנסטיין מלמד אותנו להסתכל על דברים בצורה שונה"

27.10.2016 / 10:05

קשר מכבי חיפה דיבר במסע"ת לקראת הפועל אשקלון: "כבר איבדנו נקודות נגד קבוצות פחות 'גדולות', חייבים לעשות סוויץ'. ההחלטה לחזור לארץ הייתה נכונה". רוקאביציה החולה לא התאמן. הקבוצה נקנסה ב-5,000 ש"ח בגין הדלקת האבוקות

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

מכבי חיפה מוסיפה להתכונן למשחק נגד הפועל אשקלון ביום שבת (20:30). אחרי שגברו 0:2 על מכבי תל אביב בצורה מרשימה ביום שני האחרון, המטרה של רנה מולנסטיין ושחקניו תהיה לרשום ניצחון שני ברציפות בפעם הראשונה העונה. ניקיטה רוקאביציה החולה הגיע לכפר גלים, אבל לא התאמן ושוחרר לביתו.

רועי קהת הגיע למסיבת העיתונאים היום ודיבר לקראת המשחק בשבת.

על המשחק ביום שבת: "אשקלון הוכיחה את עצמה, זה משחק קשה. אנחנו צריכים לעשות את הסוויץ' צריכים ולבוא מוכנים. הוכחנו שאנחנו לא נופלים מקבוצות אחרות, אבל דווקא במשחקים נגד קבוצות פחות 'גדולות' מעדנו. שם אנחנו צריכים לעשות את הסוויץ', אלו משחקים לא פחות קשים. אנחנו עובדים על זה".

על רנה מולנסטיין: "יש לו הרבה דברים שהוא מביא לאימונים. הוא מלמד אותנו להסתכל על דברים בצורה שונה, לעשות תנועה שמפתיעה את היריבה. למאמן יש ניסיון והוא יודע איפה לשים את השחקנים ואיפה הם יהיו הכי טובים. אולי הגעתי לשחק מתחת לחלוץ, אבל כרגע אני משחק בצד ואני עושה את המקסימום".

על החזרה לישראל: "חשבתי הרבה, ישבתי, התייעצתי עם המשפחה. החלטתי לחזור כי הרגשתי שמקצועית זה הדבר הנכון. עשיתי את ההחלטה הנכונה. אפשר לצאת לחו"ל גם בגיל 27-28, אבל עכשיו אני מרוכז רק במכבי חיפה ובלעשות פה עונות טובות".

על ההתקדמות של הקבוצה: "לוקח שנה-שנתיים לבנות קבוצות. אנחנו מאוד מתקדמים ורואים את זה באימונים ובמשחקים. חוזק של קבוצה בא לידי ביטוי ביכולת שלה לשחק בכמה שיטות, לעשות שינוי תוך כדי משחק - ככה אפשר להפתיע את היריבה. אנחנו עובדים על זה".

בעקבות הדלקת האבוקות במשחק מול מכבי תל אביב, הקבוצה ספגה קנס של 5,000 ש"ח.

שלומי גבאי
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully