וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל חיפה יפנו לכץ: שלם החזרים מהעונה שעברה

27.10.2016 / 8:30

השחקנים טוענים: גם אחרי ההעפלה הצפויה לחצי הגמר הכספים עדיין לא שולמו, מאיימים לפנות לבקרה. חלק מהשחקנים טוען: כהן צריך לשחק עם ממן ופלקושצ'נקו יחד. מחמאות לסער פדידה

מאמן הפועל חיפה אלי כהן. מגד גוזני
השחקנים חושבים שהוא צריך לשנות את השיטה. אלי כהן/מגד גוזני

אחרי שני הפסדים בליגה, אלי כהן יכול להנחם בניצחון הגדול על הפועל תל אביב אמש, שייקח את קבוצתו כנראה עד חצי גמר גביע הטוטו. כהן עלה אתמול בהרכב משני, אבל במועדון כבר סימנו מספר שחקנים לקראת ההמשך, בניהם סער פדידה, שבישל את השער הראשון והציג יכולת טובה במשחק. בצוות המקצועי היו מרוצים גם מחיים מגרלשווילי, שלאחרונה הביע חוסר שביעות רצון לאחר שמיקי יאזו החליפו בהרכב, אבל אתמול היה מעורב בשער השני ובישל את השלישי ונראה שימשיך לקבל קרדיט מהמאמן.

"בתקופה שמקסים פלקושצ'נקו שיחק לפניו, אנשים שאלו איך זה יכול להיות. מי שתהה למה הוא היה ויישאר שחקן חשוב, קיבל את התשובה אתמול", נאמר אתמול על הקשר שכבש צמד תוך 11 דקות על המגרש. חלק מהשחקנים חושבים שכהן צריך לשנות מעט את השיטה, ולשחק עם ממן ופלקושצ'נקו יחד. למאמן יש ספק לגבי העניין הזה, מאחר והחלק האחורי שלו לא מספיק חזק כדי להתמודד עם מערך התקפי. מהראן לאלה בספק גדול למשחק מול בני סכנין. דור מלול התאמן וצפוי להיות כשיר. ניסו קפילוטו כשיר לגמרי וזכה אתמול למנוחה.

בעלי הפועל חיפה יואב כץ עם יושב הראש דורון אוסידון. מגד גוזני
השחקנים יפנו אליו לפתור את הסאגה. אוסידון עם כץ/מגד גוזני

בעניין אחר: שחקני הקבוצה עדיין ממתינים להחזרים שאמור הבעלים יואב כץ לשלם להם בגין העונה שעברה. כזכור, בסוף העונה שעברה הבטיחו במועדון לשחקנים כי יעבירו להם את הכספים שהבטיחו תוך מספר שבועות, אך עד כה כץ לא שילם את הכסף. "יש כאן שחקנים שמרוויח משכורת חייל. אתה מבין שהחזרי הוצאות נסיעה זה שליש מהשכר שלהם?", אמר אחד מהם. בכוונת השחקנים לפנות בצורה מסודרת לסמנכ"ל רון פלדהיים ולנציג הבעלים דורון אוסידון בבקשה שיפתרו את הסאגה המתמשכת. במידה ולא ישולמו הכספים, השלב הבא יהיה פניה לבקרת התקציבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully