וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורלד סירייס: שיקגו קאבס איזנה את הסדרה ל-1:1

27.10.2016 / 7:01

הקאביז התאוששו מההפסד במשחק הראשון ועם 1:5 בחוץ מול קליבלנד, העבירו אליהם את יתרון הביתיות, לקראת שלושה משחקים בריגלי פילד, החל מהלילה שבין שישי לשבת. קייל שוורבר בלט

שחקני שיקגו קאבס חוגגים. AP
עוברים לעיר הרוחות, כשהקאבס במצב טוב/AP

קליבלנד - שיקגו קאבס 5:1 (1:1 בסדרה)

ליל הפתיחה של הוורלד סירייס היה מלא בהתרגשות עבור קליבלנד וגם הסתיים עם ניצחון חלק של האינדיאנס, אבל הלילה (בין רביעי לחמישי), העסק כבר נראה אחרת לגמרי והקאביז השיגו את ניצחונם הראשון בסדרת הגמר של ה-MLB מאז 1945 והעבירו אליהם את יתרון הביתיות.

כעת, הסדרה נוסעת לשיקגו, לשלושה משחקים, כאשר הקבוצה שסיימה את העונה עם המאזן הטוב בליגה יודעת שאם תצליח לנצח את כל שלושת המפגשים הקרובים בריגלי פילד, החל מהלילה שבין שישי לשבת והלאה, היא תזכה באליפות ראשונה מזה 108 שנים. משחק 3 ייצא לדרך ב-3:00 ויפגיש בין קייל הנדריקס לג'וש טומלין.

הלילה כאמור, הקאביז שכחו מהצרות של המפגש הקודם ועלו חדים. כבר באינינג הראשון, אנתוני ריזו סיפק דאבל על הראש של טרבור באוור והכניס את כריס בריאנט לריצה הראשונה במשחק. ג'ייק ארייטה עשה את שלו על הגבעה עבור שיקגו ובאינינג השלישי, קייל שוורבר, שחזר אחרי פציעה שהשביתה אותו מפתיחת העונה ועד לוורלד סירייס, חבט לסינגל שקבע 0:2. הקאבס ביססו את היתרון עם עוד שלוש ריצות באינינג החמישי, מטריפל של בן זובריסט, עוד סינגל של שוורבר ולקינוח, הולכה של אדיסון ראסל על בסיסים מלאים, כאשר גם הגשה פרועה בתחתית האינינג השישי מצד ארייטה, שאפשרה לג'ייסון קיפניס להגיע הביתה ולצמק, לא שינתה יותר מדי. חמישה ושני שליש עם שישה סטרייקאאוטים לארייטה, בעוד באוור שרד רק שלושה אינינגים ושני שליש ואנדרו מילר לא נראה הפעם בסביבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully