וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייסטר יעמוד לדין: "בן שמעון צעק לו לחזור והוא לא התייחס"

26.10.2016 / 20:44

המגן הגרמני של בית"ר ירושלים יגיע לוועדת משמעת בעקבות התנהגותו באימון. אריק סאבו לא יעמוד לדין אחרי שטענתו כי הייתה אי הבנה התקבלה. הברזילאי לוקאס מוראייס ינחת הלילה בארץ

ניב אהרונסון

בעקבות התקרית היום (רביעי) באימון, תעמיד בית"ר ירושלים לדין את מרסל הייסטר, שמצטרף לקלאודימיר פריירה וחסוס רואדה שעברו עבירות משמעת בשבוע שעבר. מנכ"ל הקבוצה משה דמאיו בדק את האירועים והחליט כי אריק סאבו לא עבר עבירת משמעת והוא לא יועמד לדין פנימי. סאבו הסביר כי הייתה אי הבנה ודבריו התקבלו.

על פי שחקנים, בן שמעון אמר גם להייסטר וגם לסאבו לצאת מהאימון אך לא לרדת ממנו. אחד השחקנים סיפר: "רן אמר להייסטר לחזור, הייסטר שמע אותו ולא חזר, המשיך לרדת לחדר הלבשה. סאבו חזר ועשה מתיחות בצד ורק אחרי כמה דקות יצא, לא היה ברור מה הולך בינו לבין רן". לידור כהן, שהתאמן בשלישייה עם השניים, יצא הצידה ובהמשך נראה משוחח עם בן שמעון.

גם הבעלים אלי טביב מעורה בפרטי הדברים ושוחח עם המנכ"ל משה דמאיו והמאמן רן בן שמעון בנושא. בבירה מתכוונים לטפל בנושא באופן נקודתי ולהבהיר לכל השחקנים כי התנהגות דומה לא תעבור לסדר היום.

הקשר הברזילאי לוקאס מוראייס אמור לנחות הלילה בישראל ולהתחיל התרשמות בקבוצה. השחקן אמור לעבור מחר בדיקות רפואיות ולהתחיל להתאמן עם הקבוצה ביום שישי. שמעון אבוחצירה וז'והאן אודל צפויים לפתוח בהרכב.

עוד בנושא

תקרית בבית"ר ירושלים: הייסטר נזרק מהאימון, סאבו נטש על דעת עצמו

שחקן בית"ר ירושלים, מרסל הייסטר. ברני ארדוב
הסתבך. הייסטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully