וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל מגעים עם משרד האוצר: בוטלה ישיבת החירום במשרדי ההתאחדות

26.10.2016 / 20:20

המנהלת הודיעה על ביטולה של הישיבה שעות לאחר שהודיעה על קיומה. הסיבה: מגעים שמתקיימים עם גורמים בכירים במשרד האוצר. עוד לפני כן נמסר: "החלטות שר האוצר שגררו עיכוב חתימה על הסכם השיווק עם הטוטו וגזרות נוספות פוגעות בענף כולו"

יורם באומן יו"ר מנהלת הליגה עם אורן חסון מנכ"ל מנהלת הליגה. ניב אהרונסון
ישביתו את הליגה. יורם באומן ואורן חסון/ניב אהרונסון

ישיבת החירום ומסיבת העיתונאים של מנהלת הליגה שתוכננו למחר (חמישי) בוטלו בשל מגעים שמתקיימים עם הגורמים הבכירים ביותר במשרד האוצר, כך הודיעה המנהלת. כזכור, בשעות הצהריים הודיעה המנהלת כי היא מתכוונת לכנס כבר מחר ישיבת חירום. הסיבה, לדברי המנהלת: "החלטות שר האוצר (משה כחלון, א"י) שגררו עיכוב חתימה על הסכם השיווק עם הטוטו וגזרות נוספות שפוגעות בענף כולו, כולל מחלקות הילדים". כזכור, הסכם השיווק עדיין לא נחתם בגלל בעיות ביורוקרטיות שונות הקשורות בין היתר בנושא אופן חלוקת הכספים.

עוד לפני הודעת הביטול, הודיע קובי ברדה דובר המנהלת: "לאור החלטותיו של שר האוצר ומשרדו שמשמעותן פגיעה אנושה בכדורגל הישראלי ובראשן עיכוב החתימה על הסכם השיווק עם הטוטו והמדינה וגזרות נוספות שפוגעות בענף כולו כולל מחלקות ילדים ונוער, תתקיים מחר (10:00 בבוקר) ישיבת חירום משותפת של הנהלת ההתאחדות וחברי המנהלת במטרה להחליט על צעדים מיידיים לאור מצב החירום".

שרת התרבות והספורט מירי רגב הוסיפה: "טרם גושרו הפערים סביב תקציב הטוטו בין משרד האוצר לבין משרד התרבות והספורט. לאור הפערים ביקשתי להיפגש עם שר האוצר משה כחלון על מנת לגשר על פערים אלו, אני מאמינה שנוכל להביא הסדר טוב לספורט הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully