וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשם כך התכנסנו: דאלאס מול פילדלפיה במוקד המחזור השמיני

29.10.2016 / 10:00

האיגלס מגיעים לג'רילנד לקרב גדול בסאנדיי נייט (2:30, כל המשחקים בשעה מוקדמת מהרגיל בגלל המעבר לשעון חורף בישראל). עוד במוקד: הפאטס בבפאלו, יוסטון מול דטרויט, קרוליינה חייבת ניצחון על אריזונה, גרין ביי מגיעה לאטלנטה והצ'ארג'רס לדנבר

שחקן פילדלפיה איגלס קרסון וונץ. Paul Sancya, AP
משחק קריטי ב-NFC מזרח. וונץ/AP, Paul Sancya

לא פחות משש קבוצות זוכות לשבוע חופש במסגרת המחזור השמיני, שרובו המכריע ייערך מחר (ראשון). למרות זאת, אקשן לא יהיה חסר, כאשר היום הארוך יתחיל עם עוד משחק בלונדון, הפעם בין סינסינטי לוושינגטון. במוקד הסדרה הראשונה, אוקלנד בטמפה ביי, דטרויט ביוסטון, בפאלו מארחת את הפטריוטס וקרוליינה בהזדמנות אחרונה נגד אריזונה. בסדרה השנייה, רק שני משחקים: דנבר - סן דייגו ואטלנטה - גרין ביי. לקינוח, הסאנדיי נייט המרתק יפגיש את דאלאס עם פילדלפיה והמאנדיי נייט את שיקגו עם מינסוטה. שימו לב: המשחקים השבוע מוקדמים בשעה מהרגיל בגלל המעבר לשעון חורף בישראל.

seperator

סינסינטי (4:3) - וושינגטון (3:4), 15:30 בוומבלי, 5+ לייב

בפעם השלישית העונה וזה שבוע שני ברציפות, ה-NFL מגיע ללונדון, בתקווה לקבל משהו קצת יותר מסקרן מאשר בשבוע שעבר. למזלם של הבנגאלס, כל היריבות לבית מפשלות וכך, למרות מאזן שלילי ואחרי הניצחון ההכרחי על קליבלנד, הם עדיין בתמונה ויקוו שמשחק "הבית" הזה לא ייפגע בהם. הרדסקינס נעצרו אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, עם הפסד בשניות הסיום בדטרויט. אחרי לונדון מצפה להם שבוע חופש ואז, מינסוטה וגרין ביי יגיעו לבירה לשבוע שייקבע כנראה לאן העונה של וושינגטון הולכת. כדי שהיא תלך למקום טוב, כדאי לקירק קאזינס לשמר ואף לשפר את היכולת שהפגין עד כה. סינסי ניצחה בכל שלושת המפגשים האחרונים, בעוד הסקינס לא גברו על הבנגאלס מאז 1991.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ורנון דייויס וושינגטון רדסקינס. AP
הרדסקינס מגיעים לוומבלי/AP

19:00:

אינדיאנפוליס (4:3) - קנזס סיטי (2:4)

הקולטס הצילו את עצמם עם הניצחון הקריטי בטנסי ולמרות המאזן החלש, הם חזק במאבק ב-AFC דרום הגרוע. הצ'יפס לעומת זאת, משחקים בבית קשוח במיוחד ורודפים אחרי אוקלנד ודנבר, כך שניצחון בלוקאס אויל סטדיום יכול להיות משמעותי מאוד עבורם. אינדי ניצחה ב-13 מ-15 המפגשים האחרונים.

טמפה ביי (3:3) - אוקלנד (2:5)

הריידרס פנטסטיים בחוץ העונה, עם מאזן 0:4, כולל ניצחון קליל רק לפני שבוע בפלורידה, על ג'קסונוויל. הם ייאלצו לשחק שוב בשעת בוקר עבורם, על החוף המזרחי וינסו לשחזר את ההצלחה מול קבוצה שטרם ניצחה העונה בבית, אבל מגיעה במצב רוח מצוין אחרי שני ניצחונות חוץ בקרוליינה וסן פרנסיסקו, שהחזירו אותה למאזן חצוי ולמאבק ב-NFC דרום.

ניו אורלינס (4:2) - סיאטל (1:1:4), METV

הסיינטס מצליחים מדי פעם לתת פייט ליריבות טובות, בעיקר בזכות דרו בריס שגם השנה משיג יארדים בכמות מסחרית. אלא שממש אין להם את הכלים לעשות יותר מזה וההוכחה לכך הגיע בדמות ההפסד בשבוע שעבר בקנזס סיטי, שקטע רצף של שני ניצחונות. לסיאטל יש זיכרונות טובים מניו אורלינס, מאותו משחק פלייאוף גדול שהמציא את מרשואן לינץ' והדיח את האלופה המכהנת מהביג איזי. הסיהוקס די מתקשים העונה בחוץ, כאשר מול לוס אנג'לס השיגו שלוש נקודות ובשבוע שעבר, בתיקו הביזארי באריזונה, שמו על הלוח רק שש. מייקל בנט וקאם צ'נסלור פצועים ולא ישחקו.

יוסטון (3:4) - דטרויט (3:4)

באופן לא ממש מפתיע, הטקסאנס התקשו לתפקד במפגש בין ברוק אוסווילר לאקסית דנבר במאנדיי נייט. יוסטון די מוגבלת התקפית, בעיקר בחוץ, אבל לפחות בבית היא קבוצה שונה כרגע ומחזיקה במאזן 0:4. היא תנסה לשמור פעם נוספת על הבית שלה עם מפגש מול אחת הקבוצות החמות בליגה. הליונס עשו עוד קאמבק גדול, בדרך לניצחון שלישי ברציפות ומת'יו סטאפורד נראה כמי שמתגבר לא רע על הפרישה של "מגהטרון" קלווין ג'ונסון. עוד ניצחון, ודטרויט תוכל באמת לחלום על מאבק ב-NFC צפון.

ג'ים קולדוול מאמן דטרויט ליונס. AP
מי צריך את "מגהטרון"? קולדוול והליונס עם שלושה ניצחונות רצופים/AP

קליבלנד (7:0) - ניו יורק ג'טס (5:2)

כמעט חצי עונה עברה והבראונס עדיין בלי ניצחון. הם ינסו להשיג אחד כזה מול עוד אחת מהקבוצות החלשות בליגה, הג'טס, שדווקא מגיעים אחרי W יפה נגד בולטימור. בניו יורק, ג'ינו סמית' שנפצע ביום ראשון אמור להיות כשיר ויוכל לשחק, אם בקבוצה ירצו בכך. ריאן פיצפטריק, שאיבד את מקומו, יצא השבוע נגד אנשי המועדון, אבל אם אצל הסילונים סוגיית הקוורטרבק לא ברורה, מה נגיד על הבראונס, שם שיחק בשבוע שעבר הקוורטרבק השישי העונה, קווין הוגאן והפעם יעלה ג'וש מקאון, שחזר מהפציעה.

בפאלו (3:4) - ניו אינגלנד (1:6), FOX

רק לפני חודש הגיעו הבילס לפוקסבורו וחיסלו את התקפת הפטריוטס, אותה הוביל באותו משחק הרוקי ג'קובי בריסט, שמאז הספיק להיפצע ולהיעלם מהרדאר. אחרי אותו משחק, ניו אינגלנד קיבלה בחזרה את טום בריידי ומאז היא צברה שלושה ניצחונות נוחים, בהם ההתקפה המפחידה שלה הראתה קמצוץ מהפוטנציאל. רקס ריאן, שתמיד מגיע מוכן למפגשים עם ביל בליצ'יק והפטריוטס, ינסה להשלים סוויפ עונתי ולהתקרב מרחק משחק אחד ממובילת ה-AFC מזרח, אחרי שהקבוצה שלו שמטה בשבוע שעבר משחק חשוב מול מיאמי.

קרוליינה (5:1) - אריזונה (3:1:3)

הפנת'רס חוזרים משבוע החופש בידיעה שאחרי ארבעה הפסדים, אם הם לא ינצחו בבית את הקרדינלס, העונה שלהם תסתיים כמעט בוודאות. הקארדס לעומת זאת, מגיעים מהתיקו הביזארי מול סיאטל וגם המצב שלהם לא מזהיר. למי ששכח, מדובר בקרב בין שתי פיינליסטיות ה-NFC מהעונה שעברה, כאשר באותו משחק, קרוליינה חיסלה את אריזונה עם 15:49. הרבה השתנה מאז.

קרסון פאלמר אריזונה קרדינלס מול קרוליינה פנת'רס. AP
הרבה השתנה מאז גמר ה-NFC/AP

22:05-22:25:

דנבר (2:5) - סן דייגו (4:3), METV

אחרי שני הפסדים רצופים, אשר באחד מהם הקבוצה הייתה בלי טרבור סימיאן ובשני, בלי גארי קוביאק, חזרה האלופה לנצח במאנדיי נייט, עם תצוגה הגנתית טובה מול יוסטון. דנבר, שהפעם תהיה ללא סי ג'יי אנדרסון, שאולי גמר את העונה, תנסה להמשיך את המומנטום מול הצ'ארג'רס, שהיו אחראים להפסד הראשון מבין השניים הרצופים של האלופה והמשיכו לניצחון חוץ ענק באטלנטה בהארכה ביום ראשון. כל מה שלא התחבר לסן דייגו בחודש הראשון של העונה, מסתדר לה עכשיו והיא רק רוצה שזה יימשך. פיליפ ריוורס ניצח בשישה מעשרת ביקוריו במייל היי סיטי, אך הפסיד שלושה מארבעת האחרונים.

אטלנטה (3:4) - גרין ביי (2:4), FOX

אחרי פתיחת עונה סוערת, הפאלקונס קצת חוזרים למציאות וספגו שני הפסדים צמודים מאוד ואכזריים מאוד, שהורידו אותם מעט לאחור במאבק על הפלייאוף. הם עדיין במצב טוב ב-NFC דרום וכדי שהוא יישאר כזה, הם צריכים להסתדר בג'ורג'יה דום עם ארון רוג'רס, שמנסה בכל כוחו לחזור לעצמו ובשבוע שעבר, למרות משחק לא מזהיר וחוסר ברץ אחורי נורמלי, הוביל את הפאקרס לניצחון חשוב על שיקגו. הפאקרס ניצחו בכל ארבעת המפגשים האחרונים.

דאלאס (1:5) - פילדלפיה (2:4), בין ראשון לשני, 2:30, FOX

הקאובויס, עם שני ילדי הפלא שלהם דאק פרסקוט ואזיקייל אליוט, שבים משבוע החופש בתקווה שהחצי השני של העונה יראה טוב לפחות כמו החצי הראשון. טוני רומו אמור להיות כשיר בקרוב, כך שכל משחק הוא הזדמנות עבור פרסקוט להראות שהוא שווה מקום בהרכב. הוא יצטרך להתמודד עם ההגנה הקשוחה של האיגלס, שהנחילו בשבוע שעבר הפסד בכורה למינסוטה ויודעים שניצחון חוץ בטקסס יכול להיות קריטי במאבק הצפוף ב-NFC מזרח. שימו לב לנתון הבא: בכל אחת משלוש העונות האחרונות, דאלאס ניצחה בפילדלפיה ואילו פילדלפיה ניצחה בדאלאס.

שיקגו (6:1) - מינסוטה (1:5), בין שני לשלישי, 2:30, FOX

מפגש פנימי ב-NFC צפון יינעל את המחזור, כאשר הדובים האיומים ינסו איכשהו להנחיל לווייקינגס את הפסדם השני ברציפות והשני בכלל העונה. שיקגו לא מצליחה לעשות יותר מדי וגם איבדה את בריאן הוייר, ששבר את ידו. מאט בארקלי ישחק במקומו ויפגוש הגנה עצבנית, שתנסה להחזיר את מינסוטה למסלול במהרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully