וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תתפלאו שהרייטינג בירידה: טנסי וג'קסונוויל פותחות את המחזור

27.10.2016 / 10:00

גם לטייטאנס וגם לג'אגוארס יש עדיין סיכוי לא רע להגיע לפלייאוף העונה, אבל המפגש ביניהן, שיוציא לדרך את המחזור השמיני, לא נראה מפתה במיוחד (שישי, 3:25, ספורט 1)

מרקוס מריוטה טנסי טייטאנס. AP
איך הוא יגיב להפסד הכואב לקולטס? מריוטה/AP

טנסי (4:3) - ג'קסונוויל (4:2), בין חמישי לשישי, 3:25, ספורט 1 ו-HD

בעונה כל כך חלשה של ה-AFC דרום, עוד עונה חלשה של הבית הזה, שתי הקבוצות הללו האמינו ביכולת שלהן לעשות משהו משמעותי סופסוף, אבל כרגע זה לא נראה בכיוון הנכון.

בשבוע שעבר, הטייטאנס ספגו הפסד בית שלישי בארבעה משחקים העונה, 34:26 מאכזב מאוד מבחינתם מול יריבה ישירה בדמות אינדיאנפוליס. דווקא אחרי שני ניצחונות, מרקוס מריוטה והחברים עשו צעד לאחור וכעת הם מסיימים רצף של שלושה משחקי בית עם מפגש בו הם חייבים לנצח, לפני שיסעו בשבוע הבא לסן דייגו.

גם אצל הג'אגוארס סוער והשחקנים החדשים שהקבוצה הביאה מתקשים לספק את הסחורה. בשבוע שעבר, הקבוצה מצפון פלורידה נעצרה בעצמה אחרי שני ניצחונות, עם יכולת דלה והפסד ביתי לאוקלנד והמאמן לשעבר ג'ק דל ריו, במשחק בו הורחקו לג'קסונוויל גם מאליק ג'קסון וגם ג'יילן ראמזי. בלייק בורטלס, באופן לא מפתיע יש לציין, לא ממש מבריק והג'אגס עלולים להתייאש ממנו בקרוב, בעיקר אם לא ישיג עבורם ניצחון שני בלבד בששת הביקורים האחרונים בנאשוויל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully