וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלת פנים קרה: דנבר הביסה את יוסטון והאקס ברוק אוסווילר

25.10.2016 / 8:18

הקוורטרבק שעזב לאחר הזכייה באליפות שב למייל היי סיטי והפסיד 27:9, כאשר הוא מוסר רק 131 יארד ומוסיף פאמבל. הברונקוס, עם גארי קוביאק על הקווים, חזרו לנצח אחרי שני הפסדים

ברוק אוסווילר יוסטון טקסאנס מול כריס האריס דנבר ברונקוס. Joe Mahoney, AP
לא נתנו לו לעשות כלום. כריס האריס סוגר את ברוק אוסווילר/AP, Joe Mahoney

דנבר (2:5) - יוסטון (3:4) 9:27

עם סיום העונה שעברה והזכייה באליפות, בה הוא היה מעורב לפחות חלקית, ברוק אוסווילר בחר לעזוב את דנבר לטובת הכסף הגדול שקיבל ביוסטון. אם לשפוט לפי ההופעה שלו הלילה (בין שני לשלישי), לא נראה שבמייל היי סיטי מתגעגעים אליו יותר מדי.

אוסווילר חזר לפגוש את האקסית, כאשר גם בצד השני היה קאמבק, עם המאמן גארי קוביאק, ששב לקווים אחרי המחלה שגרמה לו להיעדר מהמשחק הקודם ובעצמו, פגש את הקבוצה אותה אימן במשך כמה שנים טובות. קוביאק ראה את הקבוצה שלו, שהגיעה אחרי שני הפסדים ברציפות, אבל גם אחרי 11 ימי מנוחה, פותחת את המשחק מנומנמת התקפית, מה שאפשר ליוסטון לסיים את הרבע הראשון עם 0:6, אלא שמשם והלאה הכול הלך לכיוון הברונקוס.

סי ג'יי אנדרסון בריצה ודמאריוס תומאס בתפיסה קבעו 6:14 בהפסקה. בתחילת המחצית השנייה, הטקסאנס צימקו עם שער שדה שלישי, אבל דבונטה בוקר הגיח לאנדזון לקראת סוף הרבע השלישי ובהמשך, צמד שערי שדה של המארחים סגרו עניין. אוסווילר כאמור, היה רע עם 22 מ-41, 131 יארד בלבד ופאמבל. גם טרבור סימיאן לא הבריק, עם 157 יארד וטאצ'דאון, בעוד אנדרסון דוהר ל-107 יארד וטאצ'דאון משלו ובוקר מוסיף 83 על הקרקע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully