וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: הלוזונים נלחמים בהדלפות. אלו וקאניוק יעברו לגדולות בקיץ?

23.10.2016 / 9:22

במועדון יוצאים מגדרם ומפרגנים לרפואה: "פגע בזרים, משחק התקפי". לפני המשחק, המאמן כעס: "אל תדליפו אסיפות טקטיות". מחמאות ל"נאום המוטיבציה של לוזון". המגן והקשר עדיין במעקב מכבי חיפה ומכבי תל אביב

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
מקבל מחמאות. רפואה/ניב אהרונסון

במהלך השבוע האחרון, במכבי פתח תקוה חששו מאוד מהמשחק מול בני יהודה. אחרי התבוסה לבאר שבע, החשש היה שכמו בעונה שעברה, אחרי פתיחת עונה מוצלחת הקבוצה תיכנס למשבר מסוים שיוביל אותה בשלב מאוחר יותר לפלייאוף התחתון. את המחמאות על המשחק אתמול גרף המאמן קובי רפואה. "הוא ואבי לוזון לא נתנו שהמצב ישפיע על השחקנים. בשיחת המוטיבציה ביום שישי, אבי הבהיר לשחקנים שהוא מאמין בהם. בפעם הראשונה העונה הוא דיבר, וחיבק את השחקנים. קובי עלה למשחק ולא חשש לשחק התקפי. שלטנו בכל נקודה במגרש. התבוסה הייתה מעידה חד פעמית", אמרו במועדון.

בפתח תקוה מרוצים מאוד ממסע הרכש שעשה המאמן בקיץ. "החליט להשאיר את דוס סנטוס, החליף את תומא והביא לכאן את אחד הבלמים הכי טובים בארץ. הוא חיכה קיץ שלם בשביל להביא לכאן שחקן כמו רומן. גם פירס הוא בול פגיעה. צריך לתת קרדיט להנהלה שהכניסה את היד לכיס", אמר שחקן בכיר בקבוצה. כזכור, לאחרונה פרסמנו כי מהתקציב שהגישה לבקרת התקציבים עולה כי פתח תקוה העמידה העונה תקציב שיא של כל הזמנים – 22 מיליון שקל.

עוד קודם לכן, לפני המשחק, אירעה תקרית מסוימת בחדר ההלבשה. רפואה לקח את השחקנים לשיחה וביקש מהם להפסיק להדליף לתקשורת מהאסיפות הטקטיות. "לא אכפת לי שהקבוצה היריבה תדע את ההרכב. אני מוכן להתמודד עם הכל. אבל להדליף את שיטת המשחק? מה אני אומר באסיפה? לא מקובל", אמר המאמן. אבי לוזון שמע גם הוא את הדברים אבל לא שוחח עם השחקנים על העניין הזה והעדיף להתמקד בנאום המוטיבציה שלו. בנוסף, החליט המאמן לנפות את אחד השחקנים הוותיקים והמוערכים בקבוצה, חגי גולדנברג, מהסגל שלו. במועדון טוענים כי ההחלטה מקצועית. "יש תחרות גדלה על ה-18. העונה גם שחקנים בכירים יישבו בחוץ. רק מי שהכי טוב באימונים ישחק", הסבירו. גם עוז פרץ וניראל מחפוד נותרו בחוץ.

עוד בנושא:
מכבי פתח תקוה הביסה 1:4 את בני יהודה

גידי קאניוק מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
מקבל מחמאות. קאניוק/ניב אהרונסון

"אין ספק, היה חשוב להתאושש מהתבוסה בשבוע שעבר. היינו עם יד על הדופק, פחדנו מהמשחק הזה. רצינו לקחת שלוש נקודות, גם אם זה בכוח", הסביר כובש השער הרביעי, מוחמד כליבאת. "ועשינו את זה בצורה מרשימה מאוד", המשיך החלוץ. "זאת הייתה תצוגת כדורגל מדהימה. כל השבוע דיברו בתקשורת על כדור שלג, זה שטויות. הוכחנו שאנחנו קבוצה בריאה וחזקה שיודעת מה היא רוצה מעצמה. לבוא אחרי תבוסה כזאת, זה לא קל בכלל, באיזהשהו שלב גם כשאתה במקום השלישי, אחרי תבוסה כזאת, אתה לא יכול לדעת איך תפתח את המשחק. שחקנים התעלו על עצמם, הם גילו בגרות. אנחנו רוצים להמשיך את היכולת שהצגנו עד לפני באר שבע".

"השנה יש קבוצה חדשה, שחקנים חדשים", נשאל כליבאת על המטרות. "לכל שנה יש את המטרות שלה. כשחקן, לא הייתי רוצה להציג מטרות. הכדורגל נזיל ושברירי. זה לא הזמן להגדיר. בעונה שעברה פספסנו את הפלייאוף ברגע האחרון. אז אחרי שבעה מחזורים זה בטח לא רלוונטי".

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, גידי קאניוק ("השחקן עם הרגל שמאל הטובה בארץ", אמרו אתמול על השער שלו) ודור אלו נמצאים בפנקסים של מכבי חיפה ומכבי תל אביב. חיפה כבר מנהלת מעקב צמוד אחר המגן הימני.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully