וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבני סכנין מחמיאים לאבידור, זבידאת וקנדיל: "הביטחון היה ברצפה"

23.10.2016 / 6:52

החלוץ קם מהספסל וכבש בליגת העל לראשונה זה שנה ושמונה חודשים: "מי שמכיר אותי יודע כמה קשה אני עובד". זבידאת עשוי להמשיך בהרכב, חלק מהשחקנים הופתעו שפאס קיבל את סרט הקפטן ולא קנדיל

יובל אבידור בני סכנין עם מחמוד קנדיל. לירון מולדובן
חגיגה גדולה. קנדיל ואבידור/לירון מולדובן

בבני סכנין שמחו מאוד על הניצחון 0:1 על הפועל אשקלון אמש (שבת), על אף היכולת הלא משכנעת. "הכי חשוב היה שנוציא שלוש נקודות כי הביטחון שלנו היה ברצפה", אמר שחקן בקבוצה. "נכון שלא שיחקנו טוב אבל עם הנקודות האלה נקווה שיבוא הביטחון".

מי שזכה למחמאות גדולות הוא מוחמד זבידאת שהחליף את עלי עוסמאן החולה והציג יכולת מצוינת, שעשויה להשאיר אותו בהרכב. גם מחמוד קנדיל זכה למחמאות על יכולתו. חלק מהשחקנים הופתעו מההחלטה להעניק לאברהם פאס את סרט הקפטן בשל ההיעדרות של עוסמאן והעובדה שחאלד חלאיילה לא פתח בהרכב, ולא לקנדיל. לפני המשחק פנה יוסי אבוקסיס לשוער ושאל אותו אם בעבר שימש כקפטן המחליף, ולאחר שזה השיב תשובה שלילית, הוחלט שלא להעניק לו את הסרט. גם פאס הבין את הרגישות ולוואלה! ספורט נודע שלפני המשחק שוחח עם השוער, שנתן לו את ברכת הדרך.

בנוסף לקנדיל וזבידאת, כוכב הערב היה ללא ספק יובל אבידור שחזר לכבוש בליגת העל לראשונה מזה שנה ושמונה חודשים. לאורך כל השבוע התלבט יוסי אבוקסיס אם לפתוח עם החלוץ, שלבסוף התחיל את המשחק על הספסל. כשעלה הביא את השינוי, והציג יכולת טובה מלבד השער. "ברור שאני מאושר לכבוש", אמר אבידור לוואלה! ספורט. "מי שמכיר אותי יודע כמה אני עובד וכמה אני משקיע וגם כשאין שערים אז יש דברים אחרים שאפשר לתרום בהם".

על העובדה שלא פתח בהרכב אמר: "שחקן צריך להוכיח את עצמו גם כשהוא נכנס כמחליף. ברור שאני תמיד רוצה לשחק כמה שיותר. השער הזה השלים לי חודש חלומי ועכשיו צריך להמשיך עם זה. יש כאן קבוצה טובה שרק צריכה להתחבר".

עוד בנושא:

ליגת העל: בני סכנין ניצחה 0:1 את הפועל אשקלון בחוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully