וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדנה לעצבים: גרין ביי ניצחה 10:26 את שיקגו

21.10.2016 / 8:17

ארון רוג'רס התעורר ואחרי מחצית לא מבריקה, סיים עם 326 יארד ושלושה טאצ'דאונים, כדי להחזיר את האורזים למסלול הניצחונות. מנגד, בריאן הוייר שבר את ידו ומאט בארקלי נכנס והיה חלש. משחק גדול לדבונטה אדאמס

ארון רוג'רס גרין ביי פאקרס מול שיקגו ברס. AP
מזל שיש את הברס. רוג'רס/AP

גרין ביי (2:4) - שיקגו (6:1) 10:26

אל תתנו לתוצאת הסיום להטעות אתכם, וגם לא למספרים יוצאי הדופן של ארון רוג'רס, שסיים את המשחק הזה עם 39 מ-56 (!) זריקות, ל-326 יארד ושלושה טאצ'דאונים. במשך דקות ארוכות, זו הייתה עוד הופעה לא מבריקה בלשון המעטה של האורזים ושל הקוורטרבק שלהם, שלמזלם, פגשו הפעם יריבה איומה במיוחד ועוד כזו שאיבדה אפילו את הקוורטרבק השני שלה במהלך המשחק.

המחצית הראשונה המאכזבת הסתיימה ב-3:6 למארחים, אחרי שער שדה של מייסון קרוסבי, 17 שניות להפסקה. הסיפור הגדול של המחצית הזו היה הפציעה של בריאן הוייר, ששבר את ידו ושלח את מאט בארקלי למגרש. שיקגו עוד פתחה את המחצית השנייה בסערה, עם פאמבל שהפך לטאצ'דאון אחרי טעות של רוג'רס, חצי דקה בתוך הרבע השלישי. אלא שמשם ועד לסיום, גרין ביי שמה 20 נקודות ללא מענה, כשרוג'רס מוצא באנדזון פעמיים את דבונטה אדאמס במשחק חייו (123 יארד באוויר) ועוד פעם אחת את רנדל קוב ומנגד, בארקלי מחרב את המשחק עם 6 מ-15 ל-81 יארד וצמד איבודים.

* הבועט של ניו יורק ג'איינטס, ג'וש בראון, לא ייצא עם הקבוצה למשחק בלונדון ביום ראשון מול לוס אנג'לס ראמס, זאת לאחר מסמכים שנחשפו ובהם התברר כי הוא הודה באלימות במשפחה. ניו יורק עשויה להחתים כמחליפו את רובי גולד ואילו עתידו של בראון בקבוצה, ובליגה בכלל, לא ברור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully