וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברסי: קרטן הודח בסיבוב הראשון

28.10.2002 / 21:51

אחד הטורנירים הגדולים, עם כל העשרייה הפותחת, יצא לדרך בהפסד של גוגה לסטפאנק. בשמינית הגמר ממתין לו טים הנמן. גם ליוביצ'יץ' ומאליס עלו לשלב הבא

אחד מטורנירי המאסטרס הגדולים, ברסי בפריס, עם סך פרסים של 2.9 מיליון דולר (אולמות) יצא היום לדרך בסיבוב המוקדם עם נצחון קליל של הקרואטי איבאן ליוביצ'יץ' על הארגנטינאי חואן איגנסיו צ'לה 3:6, 3:6. בשמינית הגמר ממתין לו אנדי רודיק האמריקאי, המדורג 12 בטורניר.

גם קסבייר מאליס הבלגי בשמינית הגמר לאחר שניצח בסיבוב המוקדם את קיובק האוסטרי ב-3 מערכות 7:5, 2:6, 0:6 ובשמינית הגמר יפגוש את רוז'ר פדרר הספרדי, המדורג שמיני, שנוצח אמש בגמר טורניר שטוקהולם.

הפיני ירקו ניימינן גבר על מריאנו זבאלטה הארגנטיני 1:6, 6:1, 3:6 ויפגוש בשמינית את לייטון יואיט האוסטרלי, המדורג ראשון בעולם. הדני קנת קארלסן ניצח את אל עיינאווי המרוקני 4:6, 6:7.

ניקולס לאפנטי האקוודורי, ניצח את דופואי 5:7, 3:6, 3:6, אך את ההפתעה הגדולה ביותר, סיפק ראדק סטפאנק הצ'כי, כשגבר על גוסטאבו קרטן הברזילאי במשחק שהתעלה לרמה גבוהה. סטפאנק ניצח את גוגה 4:6, 6:3, 6:7 (3:7) וישחק בשמינית מול טים הנמן הבריטי. גאסטון גאודיו האיטלקי ניצח את סאנגווינטי 4:6, 6:7 וארנו קלמונט המקומי, גבר על שוטלר 5:7, 3:6.

החל ממחר יכנסו למעגל המשחקים גם המדורגים הבכירים בטורניר (לפי סדר דירוגם): לייטון יואיט, אנדרה אגאסי, מראט סאפין, פררו, ירי נובאק, טים הנמן, פדרר, גרוז'יאן, האס, רודיק, מויה, קוסטה, קפלניקוב, שאלקן, יוהנסון, קניאס וסריצ'פאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully