וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בהפועל תל אביב: כבירי לא העביר למועדון כספים כבר חודשים

19.10.2016 / 12:24

במועדון חוששים שאם בחודש הבא הבעלים לא יעביר כספים, לא יהיה מהיכן לשלם שכר ובונים על הכספים של הסינים בינואר. גורם: "עד כה הסתדרנו. אף אחד לא יודע מי ישלם משכורות בחודש הבא"

בעלי הפועל תל אביב אמיר כבירי. ברני ארדוב
שוב לא שקט. אמיר כבירי/ברני ארדוב

זה לא סוד שהפועל תל אביב סובלת מצרות כלכליות ומקצועיות כבר זמן רב. החודש במועדון שוב איחרו לשלם את המשכורות, אך לעומת חודשים קודמים מדובר באיחור קטן בלבד. כרגע, מי שעדיין לא קיבלו את שכרם הם השחקנים הזרים כשבקבוצה טוענים כי אחרי החג גם הכספים שמגיעים להם יועברו.

אלא שעיכובי השכר הקטנים הללו, ששולמו רובם על ידי מני ויצמן, כרגע לא ממש מדאיגים את הפועל. דבר שכן מדאיג את האדומים כאמור, הוא שכבירי בחודשים האחרונים לא העביר כספים למועדון. התכנית הכלכלית שרקחו בהנהלת המועדון מדברת על הזרמת כספים על ידי הבעלים ובשלב זה חוששים בקבוצה שאם בחודש הבא כבירי לא יעביר כספים, לא יהיה מהיכן לשלם את השכר במועדון. בנוסף, בקבוצה מציינים את חודש ינואר כחודש קריטי, אז ההסכם עם הסינים אמור לצאת לפועל ולהזרים לקופת המועדון עשרה מיליון שקל נוספים. אם הכספים הללו לא יועברו ייאלץ כבירי להשלים מכיסו את הסכום וכרגע במועדון לא רואים כיצד יוכל לעשות זאת.

"בחודש הבא נהיה חכמים יותר", אמר גורם במועדון. "עד עכשיו אנחנו עומדים בכל התשלומים. איחורים קטנים נובעים מבעיות טכניות כאלה ואחרות. כולם מקווים שככה זה ימשיך ולא תהיה בעיה תזרימית כמו בסיום העונה שעברה".

תגובת המועדון תובא לכשתושג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully