וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הדודג'רס השלימו מהפך, הבלו ג'ייז נשארו בחיים

19.10.2016 / 8:23

לוס אנג'לס ניצחה 0:6 מוחץ בביתה את שיקגו קאבס וכעת היא ביתרון 1:2 ב-NLCS. טורונטו הצליחה לכל הפחות להימנע מסוויפ ב-ALCS וצימקה ל-3:1 אחרי 1:5 ביתי נגד קליבלנד

שחקני לוס אנג'לס דודג'רס. Jae C. Hong, AP
שני ניצחונות מהוורלד סירייס. הדודג'רס השלימו מהפך/AP, Jae C. Hong

עוד לילה סוער עבר על פלייאוף ה-MLB, כאשר טורונטו נשארה בחיים ב-ALCS עם ניצחון 1:5 על קליבלנד ואילו הדודג'רס השלימו מהפך ב-NLCS עם 0:6 חלק על הקאבס.

טורונטו - קליבלנד 1:5 (1:3 לאינדיאנס בסדרה)

הבלו ג'ייז הגיעו למשחק הביתי השני שלהם בסדרה בידיעה שהפסד נוסף יסיים להם את העונה וישלח את האינדיאנס החבולים לוורלד סירייס. הם הצליחו להתעלות ולדחות את הקץ לפחות בעוד יממה אחת, כאשר משחק 5, השלישי והאחרון בטורונטו בסדרה הזו, ייערך הערב (23:00) ויפגיש את מרקו אסטרדה עם ריאן מריט.

הג'ייז עלו על הלוח מהומראן של ג'וש דונלסון, באינינג השלישי, על הראש של קורי קלובר. בהמשך, דונלדסון גם הבריק בהגנה ואת הריצה השנייה סיפק באינינג הבא אסקייל קבררה, עם סינגל שהכניס את טרוי טולוויצקי. קליבלנד הראתה סימני חיים ודאבל של רוברט פרס צימק ל-2:1 באינינג החמישי, אבל בשביעי הוסיפה טורונטו צמד ריצות מסינגל של אדווין אנקרנסיון על בסיסים מלאים ובאינינג הבא התוצאה הושלמה עם חבטת הקרבה של קווין פילאר. שישה וחמישה לארון סאנצ'ז שניצח, חמישה ושבעה לקלובר, כאשר הפעם אנדרו מילר נח.

לוס אנג'לס דודג'רס - שיקגו קאבס 0:6 (1:2 לדודג'רס בסדרה)

מהפך ב-NLCS. הקאבס, שחולמים על אליפות אחרי 108 שנים וניצחו 103 משחקים בעונה הסדירה, יצטרכו כעת לעבוד קשה כדי להעפיל לוורלד סירייס, לאחר שנפלו בלוס אנג'לס והפסידו בפעם השנייה ברציפות. הלילה (3:00), ייפגשו במשחק 4 חוליו אוריאס וג'ון לאקי ואם הדודג'רס יצליחו לשמור על המומנטום, הקאביז יהיו בצרות רציניות.

ריץ' היל היה נהדר עם שישה ושישה וגם הבולפן לא הסתבך, בעוד ג'ייק ארייטה, שכיכב בעונה הסדירה מול LA, נמשה אחרי חמישה וחמישה חלשים. קורי סיגר הנהדר הכה ראשון, עם סינגל באינינג השלישי ואחריו יסמאני גרנדאל ירה להומראן ברביעי וקבע 0:3. ג'סטין טרנר הוסיף סולו הומראן בשישי וגרם לארייטה לצאת והקינוח הגיע באינינג השמיני עם דאבל של ג'וק פידרסן, שבהמשך נכנס בעצמו והשלים את הניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully