וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה שלחה מכתב לטונדלה: דורשת את דמי ההשאלה עבור ברונו

18.10.2016 / 14:10

בקבוצה זועמים על הפורטוגלים, שהודיעו שהם אינם מעוניינים בברזילאי אחרי שכבר סיכמו על שאילתו והוא אינו מורשה להתאמן. לוואלה! ספורט נודע שאדריכל העסקה הוא דקו, שפועל לפתרון

עירוני קרית שמונה העבירה מכתב לטונדלה מהליגה הראשונה בפורטוגל שבו היא דורשת להעביר לה מיידית את סכום ההשאלה עבור ברונו קוניה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אחרי שכבר סיכמה על שאילו של השחקן, הודיעו ראשי הקבוצה הפורטוגלית שהם אינם מעוניינים בברזילאי וזה למעשה לא מורשה להתאמן ולקחת כל חלק בפעילות הקבוצה.

ברונו קוניה שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
כרגע בפלונטר. ברונו קוניה/אדריאן הרבשטיין

לוואלה! ספורט נודע שאדריכל העסקה מצידו של ברונו היה שחקן העבר דקו, שהוא למעשה זה שגם מנסה כעת להביא לפתרון בעניין ולפי גורם המעורה בפרטים בין דקו וברונו לבין ראשי הקבוצה יש דין ודברים קשה מאוד עם ראשי טונדלה. בקרית שמונה אמנם עוקבים אחר הנעשה עם השחקן, אך הם פועלים במישור אחר בנוגע לדרישה לדמי ההשאלה שסוכמו איתה העומדים על כ-50 אלף יורו.

בקבוצה הישראלית דרשו מראשי טונדלה לשלם את הסכום אך בשלב זה אלו עדיין לא עשו זאת וטוענים שהעסקה לא תקפה מבחינתם, כשבקרית שמונה צפויים לפנות לפיפ"א אם העניין לא יגיע להבנות בינם לבין ראשי טונדלה. בעניין אחר, כל השחקנים שסבלו מפציעות צפויים בשלב זה להיות כשירים למשחק מול הפועל באר שבע ביום שני.

דקו, שחקן ברצלונה בשנת 2006. GettyImages
מנסה למצוא פיתרון. דקו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully