וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קרשאו שוב הבריק, 1:1 בין הדודג'רס לקאבס ב-NLCS

17.10.2016 / 9:04

לוס אנג'לס יצאה מריגלי פילד עם 0:1 במשחק 2 והעבירה אליה את יתרון הביתיות בזכות הומראן באינינג השני של אדריאן גונזאלס ועוד הצגה של המגיש המצטיין שלה, שסיפק שבעה אינינגים חלקים

קלייטון קרשאו לוס אנג'לס דודג'רס. AP
אי אפשר להתמודד מולו כרגע. קרשאו/AP

שיקגו קאבס - לוס אנג'לס דודג'רס 1:0 (1:1 ב-NLCS)

אחרי שהפסידה במשחק הראשון, לוס אנג'לס ידעה שהיא חייבת לצאת עם משהו מריגלי פילד כדי שהסדרה לא תסתבך לה. המשהו הזה היה השחקן הכי חשוב בפלייאוף עד כה, קלייטון קרשאו, שחזר לגבעה אחרי שכיכב במשחק 4 ושמר על משחק 5 ב-NLDS ושוב היה שם עבור הקבוצה מעיר המלאכים, שחוזרת כעת לקליפורניה עם יתרון הביתיות.

הומראן בודד של אדריאן גונזאלס, כבר באינינג השני, עשה את כל ההבדל על לוח התוצאות, כאשר הקאביז שוב ושוב נותרים מתוסכלים מהמפגש שלהם עם קרשאו הנהדר, שסיים שבעה אינינגים עם שישה סטרייקאאוטים, הולכה בודדת ושתי חבטות חובה ופינה את מקומו לעוד מגיש שנמצא בכושר מצוין, קרלי ג'נסן, ששמר על הניצחון עם שני אינינגים וארבע הכשות. מנגד, קייל הנדריקס סיים עם חמישה ושליש וחמישה סטרייקאאוטים וגם הבולפן של שיקגו היה טוב מאוד, אבל ההתקפה לא הצליחה לייצר כלום.

משחק 3 ייערך בלוס אנג'לס בלילה שבין שלישי לרביעי (3:00), כאשר ריץ' היל יפגוש את ג'ייק ארייטה. הלילה ב-3:00, טורונטו, בפיגור 2:0 ב-ALCS, מארחת את קליבלנד (מרקוס סטרומן מול טרבור באוור).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully