וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אוהד לויטה ייעדר שלושה שבועות נוספים

16.10.2016 / 13:56

לאחר שהודיעו כי ייעדר שלושה שבועות, הירוקים ייאלצו להסתדר תקופה ארוכה יותר ללא השוער. משומר ייעדר כשבועיים נוספים. מסתמן: פלט יפתח לצד רוקאביציה או עטר מול מכבי תל אביב

ברני ארדוב

מכבי חיפה הודיעה לפני כשבועיים וחצי כי השוער אוהד לויטה שנפצע בקרסול, עבר בדיקת MRI ונקבע כי הוא סובל משבר בשוקית, מה שישבית אותו לשלושה שבועות. כעת מתברר כי לויטה צפוי להיעדר שלושה שבועות נוספים מהמגרשים. לויטה אמור להוריד את הגבס בעוד מספר ימים ורק לאחר מנוחה של שלושה שבועות יוכל לשחק. המשמעות היא שהוא עלול להיעדר גם מהמשחקים מול הפועל אשקלון ומהדרבי. יש לציין כי במועדון סומכים על עומרי גלזר, שהחליף את לויטה במחזור הליגה האחרון.

שחקן נוסף שפצוע ולא יוכל ליטול חלק במשחק הקרוב מול מכבי תל אביב הוא אייל משומר. בעקבות קרע בארבע ראשי, מגן מכבי חיפה צפוי להיעדר עוד כשבועיים. בדומה לפציעה של אליניב ברדה, שהתברר כי היא ארוכה מהמשוער, גם במקרה הזה, נראה כי העובדה שמדובר בשחקן ותיק יותר משפיעה על שלב ההחלמה.

עוד בנושא:

מקורבי ערן זהבי: "השלושער שלו הגיע בעיתוי הכי מושלם שיש"
שלושער לערן זהבי ב-2:5 של גוואנגז'ו על האנגז'ו
צרות טובות בבאר שבע: "גם מול אינטר וסלטיק לא שיחקנו ככה"

שוער מכבי חיפה אוהד לויטה. ברני ארדוב
מכה לירוקים. לויטה/ברני ארדוב

הקבוצה החלה את ההרשמה לרכישת כרטיסים למנויים שלה לקראת המשחק מול מכבי תל אביב (שני הבא, 21:00, נתניה). כאלף כרטיסים הוקצו לירוקים, שהחליטו כי ההרשמה לבעלי מנויים בלבד תסתיים ביום שלישי בבוקר. מכיוון שמספר הנרשמים גדול ממספר הכרטיסים, לא ניתן יהיה לרכוש כרטיסים למשחק. המחירים: 105 שקל למבוגר או סטודנט, 55 לשאר הסקטורים.

עדיין לא ברור מבין מבין החלוצים יפתח מול מכבי תל אביב, אך נראה כי אחד מהם יהיה גליינור פלט. ההערכה היא שניקיטה רוקאביציה או אלירן עטר יפתחו לצדו. שובל גוזלן, שכבש ארבעה שערים בששת המשחקים האחרונים של הנבחרת הצעירה ונמצא בכושר טוב, אמור להשתלב גם הוא במשחק.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully