וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייסון: "היו לנו כמה משחקים שלא התחלנו אותם באינטנסיביות"

15.10.2016 / 23:02

שחקן הפועל ירושלים, שהוביל אותה לניצחון חוץ על מכבי קרית גת, יודע שהיכולת לא תספיק מול ולנסיה ביורוקאפ. גם פיאניג'אני מסכים: "אנחנו עדיין לא מוכנים לאירופה. נקווה שליאור ואמארה יהיו כשירים"

לירון מולדובן

הפועל ירושלים לא הבריקה הערב (שבת), אבל שמרה על מאזן מושלם בליגת העל עם 79:88 בחוץ מול מכבי קרית גת.

מאמן ירושלים, סימונה פיאניג'אני, סיכם את הניצחון: "הבעיה הייתה שלא היינו מוכנים בפתיחה, בהגנה ובהתקפה, היינו עם חמישה שחקנים קרובים לסל והפכנו לעצבניים, כי החטאנו זריקות פתוחות. סיימנו כמו שרצינו, עם 90 נקודות, אבל אנחנו מורידים את האינטנסיביות כשאנחנו חושבים שהמשחק גמור וזו בעיה. אנחנו יודעים שהשחקנים עובדים נכון, אבל אני צריך מהם יותר ריכוז. אולי נעשה יותר רוטציה. כרגע אנחנו לא מוכנים לאירופה".

לקראת ולנסיה: "העדפתי שליאור ואמארה ישחקו, אני מאמין שהם יתאוששו לפני יום רביעי. אולי יהיה לנו עוד אימון אחד, אני לא מרוצה כשהשחקנים לא כשירים. ולנסיה חזקה, עם הרבה שחקנים טובים. היא וחימקי פייבוריטיות לזכייה ביורוקאפ וזה אתגר גדול. אני מקווה שנשתפר ונילחם מול יריבה כזו. אני רוצה שנשלוט בקצב, כמו הערב, לאורך רוב המשחק. אם זה יקרה, נמצא פתרון לכל דבר".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים ניצחה 79:88 את מכבי קרית גת

ג'רלס מנסה לברוח מג'וזף/לירון מולדובן

ג'רום דייסון, שהצטיין, אמר: "התחלנו לאט, היו לנו כמה משחקים כאלה, שאנחנו לא מתחילים אותם באינטנסיביות הנכונה ולוקח לנו זמן להיכנס לעניינים. כשההגנה לא טובה, זה משפיע לנו על ההתקפה וברגע שזה השתפר והורדנו את כמות האיבודים, הסתדרנו. אנחנו בתהליך מהרגע הראשון ומשתפרים, זה תהליך ארוך. אם נשחק ככה מול ולנסיה ברביעי ביורוקאפ, כמו ששיחקנו פה בפתיחה, יביסו אותנו".

קרית גת פתחה את העונה בצורה רעה, אבל נראתה קצת יותר טוב הפעם. מאמנה, נתי כהן, אמר: "לא ידעתי למה לצפות מהמשחק הזה. חששתי, אבל זה תהליך של עונה. אנחנו לא ברמה של הפועל ירושלים בשום סיטואציה ובשום יום ובשביל לנצח אותם, אנחנו צריכים התעלות דרמטית. באנו בגישה טובה, אבל ירושלים יודעת להעניש ולברוח, כי יש להם הרבה יותר נשקים. אני שמח שלא התבזנו ונראה מה עושים עם הטעויות. אנחנו צריכים לעשות שינויים בשכל ולראות מה לא עובד, אנחנו לא יכולים להחליף כל רגע ואין תקציב אינסופי, אבל לא נתעלם מהעובדות".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully