וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה: "זה שער חלומי". עימות חריף בין דני עמוס לאוהדי באר שבע

הפועל באר שבע חגגה את החמישייה מול מכבי פתח תקוה, הקשר שכבש שער יפהפה: "זה היה אינסטינקט". שוער האורחת השיב לאוהדים שקיללו אותו. רפואה: "מספיק חזקים כדי להתאושש"

הפועל באר שבע נתנה הערב (שבת) הצגה גדולה עם 0:5 מוחץ על מכבי פתח תקוה באצטדיונה הביתי. האלופה פגשה את המלאבסים שהגיעו למשחק הזה ללא הפסד ומהמקום השני, אך התפוצצה עם רביעייה כבר במחצית הראשונה. ויטור כבש צמד, וואקמה חגג עם שני בישולים ושער בפנדל, אבל הערב הזה ייזכר בעיקר בזכות מיכאל אוחנה שכבש שער יפהפה במהלך אישי מבריק. באר שבע צימקה את הפער ממכבי תל אביב בפסגה לשלוש נקודות, שבועיים לפני שהשתיים נפגשות.

בסיום המשחק היה עימות חריף בין דני עמוס לאוהדי הפועל באר שבע. האוהדים קיללו אותו והשוער לא נשאר חייב ולטענת עדי ראייה השיב לאוהדים. לפני שהעימות גלש לפסים אלימים, משך אותו אחד מאנשי מכבי פתח תקוה לחדר ההלבשה.

הצגה לפנתיאון. אוחנה חוגג עם וואקמה/ברני ארדוב

עמיר נוסבאום, עוזרו של ברק בכר אמר לאחר המשחק: "אני שמח מהגישה שלנו למשחק. כשבאר שבע באה ככה אז ככה זה נראה. לא חושב שהורדנו הילוך במחצית השנייה, רצינו להכניס אנרגיות חדשות. זה עדיין לא אומר כלום, אנחנו בשלב מוקדם מאוד של העונה. אנחנו רוצים להתקדם ממשחק ולמשחק".

מיכאל אוחנה התייחס לשער הנפלא שלו: "זה שער חלומי. אני שמח שניצחנו, והראנו שאנחנו חזקים. אני שמח שהקבוצה הצליחה. אין מה לחשוב הרבה, זה היה אינסטינקט, ואני שמח שהצלחנו לנצח. אין ספק שהקבוצה הזו מדהימה, יש בה שחקנים נפלאים וצוות מדהים, אני שמח מאוד. הצגנו כדורגל טוב מאוד, הראנו שאנחנו חזקים וגרמנו לקהל שלנו לשמוח. אני לא מתעסק בקבוצה היריבה, נקווה לעשות את הטוב ביותר גם באירופה".

קובי רפואה ניסה להסביר: "רצינו לפתוח חזק את המשחק, ידענו שהם יבואו וירצו לפתוח חזק. שלושת השערים הובקעו עד הדקה ה-30, ומשם המשחק נגמר. לחזור משם היה בלתי אפשרי, זה לא נעים וכואב. אנחנו מספיק חזקים כדי להתאושש. זו לא הקבוצה שלי, אבל זה הכדורגל. נרים את השחקנים, הפועל באר שבע היא קבוצה עוצמתית. זה לא פשוט, אבל אנחנו עדיין קבוצת צמרת. נצטרך להרים את השחקנים. המשחק הזה הוא כמו שני הפסדים. ספגנו שער אחד מפנדל, ואחד ממצב נייח. שחקן אחד ברח, אני לא יודע ממי. פחדנו להתפרק, נרים את הראש ונתקדם. יש לנו שחקנים מקצוענים והם יודעים להתמודד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully