וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קליבלנד עלתה ל-0:1 מול טורונטו ב-ALCS

15.10.2016 / 8:34

הומראן בן שתי ריצות של פרנסיסקו לינדור עשה את ההבדל בין הקבוצות וקבע 0:2 במשחק הראשון. קורי קלובר והבולפן של האינדיאנס כיכבו, מרקו אסטרדה היה טוב אך הפסיד. משחק 2: שבת, ב-23:00 ואחריו, פתיחת ה-NLCS (ב-3:00)

פרנסיסקו לינדור ג'ייסון קיפניס קליבלנד אינדיאנס חוגגים. AP
הראשון שייך ללינדור וקיפניס/AP

הוורלד סירייס מתקרב והלילה (בין שישי לשבת), יצאה לדרך סדרת הגמר החטיבתי הראשונה, ה-ALCS, כאשר קליבלנד עלתה ליתרון 0:1 אחרי ניצחון ביתי 0:2 מול טורונטו.

שתי הקבוצות הגיעו למפגש הראשון ביניהן באוהיו בתום מנוחה טובה, לאחר שהאינדיאנס טאטאו את בוסטון בסיבוב הראשון והבלו ג'ייז עשו את אותו הדבר לטקסס. קורי קלובר, שכיכב במשחק שלו מול הרד סוקס, היה ענק גם הפעם ולמרות שקצת הסתבך באינינג הראשון, לא הרשה יותר מדי לאורחים מקנדה.

זה הספיק להתקפה האופורטוניסטית של קליבלנד, שנזקקה בסך הכול להנפת מחבט אחת, של פרנסיסקו לינדור בתחתית האינינג השישי, כדי להכריע את המשחק. ג'ייסון קיפניס סחט הולכה ממרקו אסטרדה, שהיה טוב מאוד בעצמו ומיד אחריו, לינדור העיף את הכדור ליציע כדי להעניק לקליבלנד את שתי הריצות היחידות שלה.

קלובר סיים עם שישה ושליש, בהם השיג שישה סטרייקאאוטים. אנדרו מילר, שהחליף אותו לאינינג ושני שליש, היה אדיר בעצמו עם חמש הכשות לעומת חבטת חובה בודדת ואילו קודי אלן סגר את המשחק בהצלחה ובלי קשיים, כשהוא נזקק ל-11 הגשות בלבד ומשיג תשעה סטרייקים באינינג האחרון. אסטרדה הגיש בכל שמונת האינינגים בהם ההגנה של טורונטו הייתה על המגרש וסיים עם שישה סטרייקאאוטים, אך גם עם ההפסד.

משחק 2, גם הוא בקליבלנד, ייערך הערב (23:00) והאינדיאנס הודיעו שהם מחליפים מגישים ומי שיעלה יהיה ג'וש טומלין, שיפגוש את ג'יי איי האפ. מיד לאחר מכן (3:00), תצא לדרך גם ה-NLCS, כאשר ג'ון לסטר משיקגו קאבס יגיש מול קנטה מדאה מלוס אנג'לס דודג'רס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully