וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב בליגת הנשים: טל נתן פוגש שוב את רעננה

28.10.2002 / 11:21

המאמן שהוביל את רעננה בעונה שעברה לגמר הפליי-אוף, יפגוש אותה שוב היום עם קבוצתו החדשה הבלתי מנוצחת אליצור רמלה (17:30 ספורט 5). רמה"ש תנסה לצאת מהמשבר מול חיפה/מוצקין


הערב יערך המחזור החמישי בליגת הנשים בכדורסל שכבמשחק המרכזי יפגוש מאמן אליצור רמלה, טל נתן, את קבוצתו מהעונה שעברה איתה הוא גם הגיע להישג הטוב ביותר שלה - גמר הפליי-אוף - מכבי רעננה (17:30, שידור ישיר ספורט 5). אליצור רמלה עם מאזן מושלם עד כה, כולל נצחון מדהים במחזור הקודם בחוץ על א.ס רמת השרון ב-13 הפרש. רעננה מגיעה למשחק לאחר ההפסד הביתי לבי יהודה במחזור הקודם (57:56) לאחר משחק צמוד על השניות האחרונות.

האלופה, רמת השרון, תתארח אצל הפועל חיפה/מוצקין. רמה"ש מוצאת את עצמה עם שני הפסדים רצופים רוצה לחזור למעגל הנצחונות. גם הערב נראה שהקבוצה השאפתנית מהצפון לא תעשה לה חיים קלים.

מכבי רמת-חן, הקבוצה המפתיעה בינתיים של הליגה, תתארח אצל אליצור חולון שפתחה מצידה את העונה בצורה גרועה עם שלושה הפסדים ונצחון אחד בודד.

מכבי אשדוד, העולה החדשה, עדיין מחפשת נצחון ראשון אך נראה שלא תשיג אותו הערב במחשחקה בחוץ מול הקבוצה החזקה של בני יהודה שבמקום השלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully