וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיניים, אבל גם זה משהו: סן דייגו ניצחה 13:21 את דנבר

14.10.2016 / 6:44

האלופה ספגה הפסד שני ברציפות תוך ארבעה ימים, הפעם מול היריבה מה-AFC מערב. הצ'ארג'רס שלטו לאורך רוב המשחק, אבל כמעט סבלו מעוד קאמבק נגדם. טרבור סימיאן חזר מהפציעה, ולא הבריק

ג'ואי בוסה מלווין אינגרם סן דייגו צ'ארג'רס. AP
ההגנה של הצ'אג'רס עשתה את ההבדל. ג'ואי בוסה ומלווין אינגרם חוגגים/AP

סן דייגו (4:2) - דנבר (2:4) 13:21

רק לפני ארבעה ימים האלופה דנבר הופתעה בביתה על ידי אטלנטה וספגה הפסד ראשון העונה. הברונקוס, שביום ראשון נאלצו להסתדר ללא הקוורטרבק הפותח שלהם טרבור סימיאן, קיבלו אותו בחזרה וקיוו לשוב למסלול הניצחונות בדרום קליפורניה, אלא שליריבה ל-AFC מערב היו תכניות משלה והיא השיגה ניצחון גדול, השני בלבד שלה העונה, אבל כזה שייתן לה הרבה כוח להמשך.

ההתקפה של הצ'ארג'רס, שסחבה את הקבוצה בחלקים גדולים של העונה, דווקא לא הבריקה הפעם ופספסה שוב ושוב הזדמנויות לסגור את המשחק, בעיקר במחצית השנייה. למזלה של סן דייגו, ההגנה התעלתה וסיפקה תצוגה נהדרת, כשהיא מתסכלת פעם אחר פעם את סימיאן וחבריו בכתום.

סן דייגו פתחה עם טאצ'דאון כבר בדרייב הראשון שלה ועד להפסקה, כל קבוצה השיגה עוד שער שדה. ברבע השלישי, הצ'ארג'רס היו שלוש פעמים על סף האנדזון, אבל לא הצליחו להכניס את הכדור ונאלצו להסתפק בשלושה שערי שדה, כאשר בתחילת הרבע האחרון הם מוסיפים גם סייפטי ועולים ל-3:21. אלא שמיד לאחר הסייפטי, סן דייגו איבדה את בעיטת הפתיחה ודנבר סופסוף השיגה טאצ'דאון, מתפיסה של ברני פאוולר באנדזון.

הברונקוס שוב יצאו קדימה וסי ג'יי אנדרסון כבר מצא את האנדזון במהלך נהדר, אבל הטאצ'דאון נפסל בגלל עבירה ובמהלך הבא, האלופה איבדה את הכדור. זה עוד לא נגמר והברונקוס הצליחו להשיג שער שדה שצימק למינוס פוזשן אחד ואפילו להשתלט על האונסייד קיק, עם 27 שניות על השעון, אבל שם נגמרו הניסים וסן דייגו חגגה ניצחון, שהושג בקושי רב.

פיליפ ריוורס סיים עם 178 יארד וטאצ'דדאון, בעוד מלווין גורדון רץ ל-94 יארד. בצד המפסיד, 30 מ-50 ל-230 יארד וטאצ'דאון לסימיאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully