וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בשער של ראובן עטר, מאיר ואני כמעט נפלנו מהמגדל": אבי רצון בפודקאסט "הפודיום"

23 שנה ל-2:3 של נבחרת ישראל בצרפת ול"מאיר תרגע" האגדי, אבי רצון התארח בפודקאסט "הפודיום" ושיתף זיכרונות מהערב ההוא. במוקד: הרוק והדמעות של מאיר ומתי חזר לו הקול, איך שלמה שרף עזר לו מול האבטחה הצרפתית מה הקשר לנשיא ויצמן? הפרק המלא בפנים

AP

בווידאו: השער של בולגריה שהדיח את צרפת מארה"ב 1994

לרגל 23 שנים ל-2:3 המדהים של נבחרת ישראל בצרפת, אבי רצון - שפרשן את המשחק מעמדת השידור בפארק דה פראנס - התארח בפרק החדש של "הפודיום", הפודקאסט של אורן יוסיפוביץ וניצן ליבנה.

במוקד: זיכרונות מהערב האגדי ההוא, איך הנמסיס שלו שלמה שרף עזר לו מול האבטחה הצרפתית, מה הקשר בין "שני השייגעצים" לנשיא עזר ויצמן, ריכולים ומחמאות למאיר איינשטיין, השוואה לנבחרת ישראל הנוכחית ומה יהיה עם מילאן שלו?

אבי רצון בפודקאסט "הפודיום", ציטוטים נבחרים

"אתה הולך להצגה, אתה הולך לסרט, עזוב את הסלפי וכל הדברים האלה, בחורים צעירים אומרים 'אבי, בחייאת אבי, תן לנו מאיר תרגע אחד'. באמת, בכל מקום. זה משהו, אני לא רוצה להגיד מיתולוגי, לא רוצה להיסחף, אבל זה משהו שתפס. אתם יודעים למה הוא תפס? כי זה היה ספונטני. אי אפשר היה להרגיע אותו".

"חבר'ה, אתם יודעים מה היה שם בעמדת השידור? עמדנו על איזה מגדל ובשער הניצחון של ראובן עטר מאיר כמעט נפל יחד איתי מהמגדל. טל בנין עמד מאחורינו ומי שהחזיק אותנו כדי שלא ניפול היה אריק הניג. אי אפשר היה לעצור את מאיר - יצא לו רוק מהפה, דמעות בעיניים, ואני מסתכל עליו ומפחד ליפול מהמגדל. ואם אתה נופל מהמגדל אתה לא חוגג את הניצחון הזה, אתה חוגג בבית החולים. ותודה לאל, לא נפלנו".

"מאיר בחור קול, הוא רציני, עיתונאי רציני. אבל ברגע שהוא רואה מיקרופון, הוא מאיר אחר לחלוטין. הוא פשוט לא מסוגל לראות מיקרופון ולא לשדר. מאיר הוא חיית מיקרופון וחיית שידורים".

"לא היינו אמורים לשדר את המשחק. עד כמה ימים לפני הנסיעה לא ידענו שיש בכלל אישור לשדר את המשחק. לזכותו של יאיר שטרן, וההתעקשות של יואש אלרואי, המשחק הזה נכנס לפנתיאון".

אבי רצון פרשן כדורגל. ברני ארדוב
"אם אתה נופל מהמגדל, אתה חוגג בבית החולים". רצון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully