וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפוס אותם אם תוכל: סיאטל מארחת את אטלנטה במוקד המחזור ה-6

15.10.2016 / 9:00

ראסל ווילסון ינסה לעצור את הפאלקונס הדוהרים, דאלאס מגיעה לגרין ביי, וושינגטון מחכה לפילדלפיה, קרוליינה חייבת ניצחון בניו אורלינס ואילו ניו אינגלנד פוגשת בפוקסבורו את סינסינטי

ראסל ווילסון סיאטל סיהוקס. AP
ההזדמנות של סיאטל להפגין את כוחה. ווילסון/AP

הקבוצה המושלמת היחידה שנותרה ב-NFL, מינסוטה, נמצאת בשבוע חופש, מה שמשאיר את הבמה לכל האחרות במחזור השישי, שצפוי לספק כמה משחקים נהדרים. בסדרה הראשונה, וושינגטון מול פילדלפיה, הג'איינטס מחכים לבולטימור, קרוליינה חייבת ניצחון בניו אורלינס והפטריוטס מארחים את סינסינטי. בהמשך הערב, אוקלנד נגד קנזס סיטי, סיאטל מול אטלנטה המפתיעה וגרין ביי נגד דאלאס במשחק גדול. בסאנדיי נייט, יוסטון תארח את אינדיאנפוליס והמאנדיי נייט יפגיש בין אריזונה לניו יורק ג'טס.

seperator

20:00:

בפאלו (2:3) - סן פרנסיסקו (4:1)

מי זוכר שהבילס פתחו עם שני הפסדים, פיטרו את מתאם ההתקפה ומעמדו של רקס ריאן היה מעורער? בבפאלו מתחילים לחלום בשקט על פלייאוף ראשון במילניום הזה והדרך לשם חייבת לעבור בניצחון על הניינרס החלשים, לפני סדרת משחקים קשה. סן פרנסיסקו פתחה בסערה, עם 0:28 על לוס אנג'לס במאנדיי נייט הראשון, אבל מאז, רשמה ארבעה הפסדים רצופים ומעט מאוד יכולת, מה שהוביל את הקבוצה להודיע שקולין קפרניק יפתח השבוע לראשונה העונה. יהיה מעניין.

וושינגטון (2:3) - פילדלפיה (1:3), FOX

משחק חשוב מאוד בין שתי היריבות ל-NFC מזרח. הרדסקינס על הגל, עפ שלושה ניצחונות רצופים, כולל תצוגה הגנתית מרשימה מול בבולטימור בשבוע שעבר. האיגלס לעומת זאת, מאוד הרשימו בשלושת המחזורים הראשונים, אבל חזרו רע משבוע החופש והפסידו בדטרויט במשחק דרמטי, כאשר קרסון וונץ זורק לאיבוד ראשון בקריירה. המפגש הזה יכול להיות בעל השלכות גדולות בהמשך הדרך והולך להיות חם מאוד בבירה, גם באמצע אוקטובר. הרדסקינס ניצחו בכל שלושת המפגשים האחרונים.

טנסי (3:2) - קליבלנד (5:0)

בקושי רב, הטייטאנס ומרקוס מריוטה מצליחים להשאיר את הראש מעל המים והניצחון היפה במיאמי בשבוע שעבר הותיר אותם במרוץ ב-AFC דרום. עכשיו הם מתייצבים בפני עוד "מאסט ווין גיים", מול הקבוצה החלשה בליגה, שהובסה נגד טום בריידי וניו אינגלנד ועלולה לסיים את העונה ללא ניצחון בקצב הזה. קודי קסלר אמור לחזור, בעוד צ'רלי וויטהרסט, שבעצמו נפצע ביום ראשון, שוחרר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
טרל פריור קליבלנד בראונס. Lynne Sladky, AP
טרל פריור יוציא את קליבלנד מהאפס?/AP, Lynne Sladky

ניו יורק ג'איינטס (3:2) - בולטימור (2:3)

שתי קבוצות שנמצאות בקריסה נפגשות בתפוח הגדול. הענקים ניצחו את שני המשחקים הראשונים שלהם, אבל הפסידו את כל שלשות הבאים. הם פותחים השבוע סדרה של לא פחות מחמישה משחקי בית רצופים, בצ'אנס אחרון לעשות משהו עם העונה הזו. העורבים פתחו עם שלושה ניצחונות, אבל מאז רשמו כבר שני הפסדים ביתיים מאכזבים. אחרי המשחק הזה, הם שוב ישחקו במדולנדס, הפעם מול ניו יורק ג'טס. האם הם יכולים להימנע מעוד שני הפסדים?

ניו אורלינס (3:1) - קרוליינה (4:1)

הסיינטס אולי קיוו להיות במאזן קצת יותר טוב, הפנת'רס, שבעונה שעברה הפסידו רק משחק אחד עד לסופרבול, בוודאי לא חלמו להיות עם מאזן כל כך גרוע. ניו אורלינס חוזרת משבוע החופש, אשר לפניו רשמה את ניצחונה הראשון העונה ודרו בריס ינסה להכניס עוד מסמר לארון של הגנת אלופת ה-NFC, שנראית רע מאוד העונה. לרון ריברה ושחקניו ברור שהפסד בסופרדום, מקום בו ניצחו בשני הביקורים האחרונים שלהם, עלול לגמור את העונה הרבה יותר מוקדם מהציפיות. הם לפחות מקבלים בחזרה את קאם ניוטון, שישחק למרות הפציעה אותה הוא סוחב.

שיקגו (4:1) - ג'קסונוויל (3:1)

אין הרבה מה לומר על "הקרב" בין שתיים מהקבוצות הגרועות בליגה, מלבד העובדה שאולי למשחק הזה יהיו השלכות על הבחירה מספר 1 בדראפט 2017. הברס חזרו להפסיד, בתום סיום מותח נגד אינדיאנפוליס בחוץ. הג'אגס דווקא ניצחו את המשחק האחרון שלהם, לפני שבועיים בלונדון נגד אותם קולטס. עכשיו הם ינסו לנצח גם על אדמת אמריקה, משהו שהם לא עשו מאז ה-13 בדצמבר אשתקד.

גרג אולסן קרוליינה פנת'רס. AP
לסגנית האלופה אסור להפסיד שוב. גרג אולסן/AP

דטרויט (3:2) - לוס אנג'לס (2:3)

שתי הקבוצות לא ממש מבריקות, אבל שתיהן פתחו את העונה בצורה סבירה, כזו שמאפשרת להן לחלום עדיין על מאבק על אחד מכרטיסי הווילד קארד של ה-NFC. הליונס רשמו ניצחון גדול על פילדלפיה ביום ראשון וממשיכים לעוד משחק בית מתוך רצף של שלושה, כאשר אם הם יצאו מהסדרה הזו במאזן חיובי, אולי עוד יחשבו בגדול בעיר המכוניות. הראמס דווקא נעצרו, בבית מול בפאלו, אחרי שלושה ניצחונות. קייס קינום שוב נראה כמו קייס קינום ואולי הרגע בו ג'ארד גוף, הבחירה מספר 1 בדראפט, יקבל צ'אנס, מתקרב.

מיאמי (4:1) - פיטסבורג (1:4)

הדולפינס קיוו שאולי זו השנה בה הם יעשו צעד קדימה, אבל בינתיים נראה שהם עשו כמה לאחור. מיאמי לא הצליחה להסתדר אפילו מול טנסי בבית, כך שלא ברור איזו תקווה יש לה נגד הסטילרס החזקים, במשחק ביתי שני מתוך רצף של ארבעה. פיטסבורג שכחה מהתבוסה לפילדלפיה וההתקפה שלה שווה להמטיר נקודות, כאשר ליביון בל נכנס לקצב הנכון, בדיוק בזמן לקראת המפגש הענק בעיר הפלדה מול ניו אינגלנד בשבוע הבא.

ניו אינגלנד (1:4) - סינסינטי (3:2), METV

טום בריידי חזר ובפוקסבורו שבו לחייך ושכחו במהרה מהתבוסה המביכה מול בפאלו. בניו אינגלנד לא רגילים להפסיד בבית, בטח לא פעמיים ברציפות והם ינסו להימנע מכך מול הבנגאלס, שלמרות המאזן המאכזב עד מאוד, בהחלט יכולים לעשות צרות. סינסי נראתה לא טוב בכלל נגד דאלאס ויודעת שאם תפסיד גם השבוע, יהיה לה קשה להגיע לפלייאוף. הבעיה: היא הפסידה בכל ששת הביקורים האחרונים שלה אצל הפטריוטס, כולל שלוש פעמים מול בריידי. הפעם האחרונה בה הבנגאלס ניצחו בניו אינגלנד הייתה ב-1986.

שחקן ניו אינגלנד פטריוטס טום בריידי. David Richard, AP
משחק שני עם בריידי/AP, David Richard

23:05-23:25:

אוקלנד (1:4) - קנזס סיטי (2:2), 5+ לייב

הצ'יפס התרגלו להסתכל למטה ב-AFC מערב ולראות את הריידרס, אבל לא השנה. אוקלנד ממשיכה להתפתח ולאגור ניצחונות, גם אם לא מרשימים וניצלה את חוסר האופי של סן דייגו כדי להאריך את הרצף שלה לשלושה ניצחונות. עם משחקים בג'קסונוויל ובטמפה ביי, הרצף הזה בהחלט יכול להתארך עוד יותר אם הריידרס לא ימעדו מול החבורה של אנדי ריד, שהובסה בפיטסבורג לפני שבוע החופש שלה ומקווה להותיר רושם טוב יותר הפעם.

סיאטל (1:3) - אטלנטה (1:4), METV

איזה משחק גדול בסיאטל. הסיהוקס שוב נראים מפחידים והם חוזרים רעננים משבוע החופש, אשר לפני המטירו 64 נקודות בשני משחקים מול סן פרנסיסקו והג'טס. ההתקפה עובדת, ההגנה לא הלכה לשום מקום וכל עוד ראסל ווילסון יישאר בריא, סיאטל יכולה לרוץ רחוק גם הפעם. אלא שלא יהיה לה פשוט מול הפאלקונס. בארבעת המחזורים הראשונים, אטלנטה עשתה כמה תוצאות יפות ובעיקר, הראתה שיש לה התקפה מפחידה. זה לא סידר לה הרבה קרדיט, אבל הניצחון ביום ראשון בדנבר כבר שינה את המצב, כאשר במייל היי סיטי דווקא ההגנה מתעלה ומראה שמשהו טוב קורה בג'ורג'יה. יהיה לפאלקונס קשה לנצח עוד משחק חוץ מסובך כל כך, אבל אם זה יקרה, אל תתפלאו אם וגאס תתחיל לספור אותם כמועמדים לסופרבול.

גרין ביי (1:3) - דאלאס (1:4), FOX

עוד משחק גדול. הפאקרס שמרו על הבית עד כה, עם ניצחונות סולידיים בשני המחזורים האחרונים, נגד דטרויט והג'איינטס. כעת מחכים להם עוד שני משחקי בית, הראשון מביניהם קשה מאוד, מול הקאובויס התזיזתיים, שמציגים את שני הרוקיז, דאק פרסקוט ואזיקייל אליוט. השניים הללו הובילו בשבוע שעבר כתישה של סינסינטי והקאובויס במאזן נהדר ומאמינים בכוחם ללכת רחוק העונה. ניצחון בלמבו פילד, שבוע לפני שפילדלפיה מגיעה לג'רילנד, בהחלט יחזק את הביטחון של דאלאס.

ארון רוג'רס חוגג עם שחקני גרין ביי פאקרס. Paul Sancya, AP
יהיה מעניין בלמבו פילד/AP, Paul Sancya

יוסטון (2:3) - אינדיאנפוליס (3:2), בין ראשון לשני, 3:30, FOX

אם לא יקרה משהו יוצא דופן, אחת משתי הקבוצות הללו תזכה ב-AFC דרום. אם לא יקרה עוד משהו יוצא דופן, זו שתזכה גם תעוף במשחק הפלייאוף הראשון שלה. הטקסאנס והקולטס משחקות בבית החלש בליגה ונהנות מכך, כי בינתיים לפחות, שתיהן לא נראות טוב. יוסטון במאזן 0:3 בבית, אבל בחוץ היא לא ממש קיימת והובסה במינסוטה. היא חוזרת לבית החמים והנעים בטקסס, שם הקולטס, שהפסידו את שני משחקי החוץ שלהם העונה, ינסו להשיג ניצחון שיכול להתברר כקריטי. אנדרו לאק יהנה מהיעדרו של ג'יי ג'יי וואט שגמר את העונה, בעוד המארחים ינסו לשפר את המאזן ההיסטורי מול הסייחים, שניצחו 23 מ-28 המפגשים בין הקבוצות (אבל הפסידו את האחרון).

אריזונה (3:2) - ניו יורק ג'טס (4:1), בין שני לשלישי, 3:30, FOX

המחזור יינעל עם עוד מפגש בין שתי קבוצות מאכזבות. הקרדינלס הלכו בעונה שעברה כל הדרך לגמר החטיבה, אבל לא מצליחים לשחזר את היכולת. אולי הניצחון היפה בסן פרנסיסקו בשבוע שעבר יעיר אותם, בעוד מצבו של קרסון פאלמר לא ברור, אבל הוא אמור לחזור על חשבון דרו סטנטון. הסילונים כבר עם שלושה הפסדים רצופים, אשר באף אחד מהם הם לא באמת נתנו פייט אמיתי. זו אולי ההזדמנות האחרונה שלהם להציל את העונה, אבל אם הם לא יעלו את הרמה משמעותית, אין סיכוי שזה יקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully