וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'מפיונס דיי: גמר המונדיאל שאסור לכם לפספס

13.10.2016 / 9:03

הכוכבים הגדולים של העונה ייפגשו לחמישה מרוצים, וייאבקו על סכומי עתק. המרוצים הבולטים, הסוסים החשובים והרגע הגדול של ג'ים קרואלי: עונת המרוצים השטוחים מגיעה לסיומה ובסטייל

גלילאו גולד - סוס מרוצים. GettyImages
הסוס גליליאו גולד. הרגע הגדול של ענף מרוצי הסוסים/GettyImages

בכדורגל יש את גמר המונדיאל. באתלטיקה ריצת ה-100 מטר באולימפיאדה. בכדורסל זה גמר ה-NBA ובטניס ווימבלדון. כשמגיעים לעולם מרוצי הסוסים, הקרם דלה קרם, הדובדבן שבקצפת, או בקיצור, רגע השיא, הוא הצ'מפיונס דיי הנערך ב-17 באוקטובר במסלול המרוצים אסקוט.

מדובר ברגע הגדול של השנה עבור חובבי הענף. המנצחים הגדולים של המרוצים במהלך העונה ייפגשו לחמישה מרוצים שנועלים את עונת המרוצים השטוחים, ויתחרו ראש בראש על סכומי עתק, עם למעלה מארבעה מיליון ליש"ט בפרסים למנצחים.

הצ'מפיונס דיי הבריטי נערך לראשונה ב-2011 ומאז רבים לא יכולים בלעדיו. מדובר בפסטיבל של ממש, בדומה לאירועים דומים הנערכים במהלך השנה באי הבריטי. בתפריט: תלבושות ססגוניות, דוכני מזון מכל הסוגים, מוסיקה מסביב, אווירת חג וכמובן, הרבה מאוד בירה.

רבים מבאי הפסטיבל מגיעים כדי לחזות בגיבוריהם דוהרים על המסלול, והשנה יהיו לא מעט כוכבים. המרוץ המרכזי של היום יהיה הצ'מפיונס סטייקס, ובו אלמנזור ינסה לשחזר את נצחונו במרוץ המקביל בצ'מפיונס דיי האירי.

רוכבסוסים ג'ים קרואלי. GettyImages
ג'ים קרואלי. אלוף עונת המרוצים השטוחים/GettyImages

הוא שוב יפגוש את הסוסה המצוינת פאונד, שסיימה שניה באותו מרוץ, והפעם תנסה להפוך את התוצאה, רגע לפני שהיא ממריאה לארצות הברית כדי להשתתף בפסטיבל הברידרס קאפ. מי שינסה לגנוב מהם את ההצגה ולזכות בפרס הגדול של 740 אלף ליש"ט יהיה הרזאנד, מנצח מרוץ האפסום דרבי.

מרוץ בולט נוסף יהיה הקווין אליזבת סטייקס, והוא יפגיש שני סוסים שחגגו נצחונות ברויאל אסקוט האחרון. ריבצ'סטר הוא הפייבוריט לניצחון, אחרי שהוסיף למאזן המרשים שלו גם ניצחון במרוץ יוקרתי בצרפת. מולו יתייצב גלילאו גולד, שברזומה שלו יש ניצחון במרוץ ה-2,000 גיניס, שפתח את עונת המרוצים השטוחים הנוכחית.

בנוסף, הצופים שיגיעו לפסטיבל יחזו במהלך היום בהכתרה של אלוף עונת המרוצים השטוחים, ג'ים קרואלי, שזכה בתואר בפעם הראשונה בקריירה. קרואלי, שבכלל התחיל בתור רוכב של מרוצי קפיצות, זכה בתואר תוך כדי שהוא מנפץ את שיא הנצחונות לרוכב במהלך חודש אחד, לאחר שניצח 46 מרוצים בספטמבר.

בואו להרוויח ממרוצי סוסים

מור מרקוס בשיתוף רייסר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully