וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי מאמן, עם ק"ב: דנבר יוצאת לסן דייגו לפתיחת המחזור השישי

13.10.2016 / 10:00

אחרי שספגה את הפסדה הראשונה העונה, האלופה תתארח בדרום קליפורניה אצל הצ'ארג'רס, שינסו לעקוץ ולהימנע מעוד הפסד צמוד ומתסכל. קוביאק לא יעמוד על הקווים, סימיאן חוזר (ו', 3:25, ספורט 1)

טרבור סימיאן דנבר ברונקוס. Gary Landers, AP
היה קשה עם פקסטון לינץ'. סימיאן/AP, Gary Landers

סן דייגו (4:1) - דנבר (1:4), בין חמישי לשישי, 3:25, ספורט 1

הצום מאחורינו והמחזור השישי ב-NFL לפנינו והוא ייצא לדרך בדרום קליפורניה, שם הצ'ארג'רס החלשים ינסו להפתיע ולהנחיל לאלופה הפסד שני ברציפות.

למעט ניצחון מוחץ על ג'קסונוויל, סן דייגו הצליחה להפסיד את כל שאר משחקיה בהפרשים של פחות מפוזשן אחד והיא בדרך לעוד עונה של כלום ושום דבר, למרות שהמספרים של פיליפ ריוורס טובים כתמיד. בלי כמה כלים התקפיים, שנפצעו מוקדם וגמרו את העונה, הצ'ארג'רס כבר חושבים על העתיד ואולי יצליחו על הדרך לקלקל קצת ליריבה השנואה עליהם.

האלופה גילתה ביום ראשון שגם היא ניתנת לעצירה והפסידה, דווקא בבית, לאטלנטה המפתיעה. דנבר נראתה לא רע עד עכשיו, בעיקר הגנתית, אבל החיסרון של טרבור סימיאן הפצוע פגע בהתקפה. סימיאן יחזור השבוע לפעילות, בעוד הרוקי פקסטון לינץ' יירד לספסל. מי שלא יהיה עם הברונקוס הוא המאמן גארי קוביאק, שאחרי המשחק מול הפאלקונס חש ברע ואושפז בבית חולים מקומי בשל "סימפטומים של שפעת ומיגרנות עזות", כהגדרת הקבוצה. בדנבר כבר היו לחשושים על האפשרות שקוביאק ייאלץ לעזוב את תפקידו, אבל ג'ון אלווי הרגיע את הרוחות והודיע כי המאמן יחזור בשבוע הבא ומי שיחליף אותו בינתיים יהיה מתאם הקבוצות המיוחדות, ג'ו דקמיליס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully