וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קליבלנד השלימה סוויפ, אורטיז פרש, ניצחון משוגע לג'איינטס

11.10.2016 / 8:00

האינדיאנס ניצחו 3:4 בפנווי פארק ושלחו את בוסטון הביתה ואת עצמם ל-ALCS, למפגש מול טורונטו. הכוכב של הרד סוקס אמר שלום. סן פרנסיסקו נשארה בחיים אחרי 5:6 ב-13 אינינגים על הקאבס. וושינגטון ב-1:2 אחרי ניצחון 3:8 בלוס אנג'לס על הדודג'רס

טרי פרנקונה מאמן קליבלנד אינדיאנס עם מייק נאפולי חוגגים. Elise Amendola, AP
האקסים של בוסטון, טרי פרנקונה ומייק נאפולי, מאושרים/AP, Elise Amendola

פלייאוף ה-MLB נמשך הלילה (בין שני לשלישי), כאשר קליבלנד השלימה סוויפ על בוסטון ועלתה ל-ALCS ואילו וושינגטון עלתה ליתרון 1:2 בסדרה מול הדודג'רס. סן פרנסיסקו נעלה את הלילה הארוך עם 5:6 ב-13 אינינגים ואחרי כמעט שש שעות מול הקאבס והיא עדיין בחיים ובפיגור 2:1 בסדרה.

seperator

בוסטון - קליבלנד 4:3 (האינדיאנס משלימים 0:3 בסדרה ועולים ל-ALCS)

הרד סוקס קיוו שאולי החזרה הביתה לפנווי פארק תעיר אותם קצת ותעזור להם לשמור על הסדרה הזו והקריירה של ביג פאפי דייויד אורטיז בחיים, אבל זה לא קרה וכמו בשני המשחקים הראשונים, האינדיאנס, עם טרי פרנקונה, האיש שסיים את הקללה של בוסטון וזכה עם אורטיז בשתי אליפויות, היו קצת יותר טובים והמשיכו בצדק לשלב הבא, שם הם ייפגשו את טורונטו בסדרה שתצא לדרך בלילה שבין שישי לשבת (3:00) עם משחק באוהיו. סינגל של טיילר נאקין באינינג הרביעי קבע 0:2 לאורחים, דאבל של אנדרו בנינטנדי באינינג הבא צימק, אבל עוד אקס בוסטון, קוקו קריספ, ירה להומראן באינינג השישי והעלה ל-1:4. אורטיז, בפעולה המוצלחת האחרונה שלו, צימק עם חבטת הקרבה ועוד סינגל של הנלי רמירז באינינג השמיני הוריד למינוס ריצה אחת בלבד, אבל לא יותר מזה. ג'וש טומלין ניצח עם חמישה אינינגים בינוניים, קליי בוכהולץ המאכזב הפסיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דייויד אורטיז נפרד מאוהדי בוסטון רד סוקס. Charles Krupa, AP
זה שיר פרידה. אורטיז אומר שלום לאוהדים/AP, Charles Krupa

לוס אנג'לס דודג'רס - וושינגטון 8:3 (1:2 לנשיונאלס בסדרה)

הסדרה הכי טובה עד כה בפלייאוף הנוכחי המשיכה להיות הפכפכה ומסקרנת. קורי סיגר הצעיר, שבשני המשחקים הראשונים חבט להומראן, המשיך את הרצף החיובי עם דאבל שקבע 0:1 מהיר למארחים, אבל באינינג השלישי הקבוצה מהבירה הגיבה. דאבל של ג'ייסון וורת', סינגל של ברייס הארפר ולקינוח, הומראן של אנתוני רנדון קבעו 1:4. קרלוס רואיז צימק בחמישי עם הומר בן שתי ריצות משלו והדודג'רס חלמו על קאמבק, אבל באינינג התשיעי, וורת' העיף כדור ליציע, ריאן צימרמן הכניס עוד שתי ריצות עם דאבל ולקינוח, כריס הייסי סיפק חבטת הקרבה שחתמה את התוצאה. ארבעה ושליש לג'יו גונזאלס בוושינגטון, רק שלושה אינינגים לקנטה מדאה החלש בדודג'רס. משחק 4 ייערך הלילה (0:00).

סן פרנסיסקו - שיקגו קאבס 5:6 (ב-13 אינינגים. הג'איינטס צימקו ל-2:1)

משחק משוגע בסן פרנסיסקו השאיר את הג'איינטס בחיים והם עדיין יכולים לחלום על עוד זכייה בשנה זוגית, בעוד שהקאבס, שהיו כל כך קרובים ל-NLCS, יקוו שהשדים לא יצוצו אחרי ההפסד הכואב הזה. ג'ייק ארייטה, שעלה להגיש עבור הקאביז, שלח פצצה באינינג השני ליציע וקבע 0:3 לאורחים. אחרי ההומר של טראוויס ווד במשחק הקודם, שיקגו הפכה לקבוצה השנייה בהיסטוריה, הראשונה מאז 1924, ששני מגישים שלה חובטים להומראנים באותה סדרת פלייאוף. הג'איינטס יצאו מההלם עם סינגל של באסטר פוזי שצימק באינינג השלישי וחבטת הקרבה של ברנדון בלט בחמישי. באינינג השמיני, קונור גילספי, שנראה מצוין בפלייאוף הזה, השלים את המהפך עם טריפל שהכניס שתי ריצות, לפני שסינגל של ברנדון קרופורד הכניס אותו בעצמו. אלא שהחגיגה של הג'איינטס נעצרה במהרה, כאשר כריס בריאנט ירה להומראן בן שתי ריצות באינינג התשיעי והשווה, לפני שהצלה נהדרת של אלברט אלמורה ג'וניור השיגה דאבל פליי בתחתית האינינג ושלחה את המשחק להארכה. שם, באינינג ה-13, ג'ו פאניק הכניס את הריצה המנצחת עם דאבל מצוין והאריך את הרצף הטוב בתולדות הליגה, בו מחזיקים הג'איינטס, לעשרה משחקים בהם הקבוצה ניצבת בפני הדחה, אך מנצחת. למרות קרב מתיש שארך כמעט שש שעות, שתי הקבוצות לא ינוחו יותר מדי וייפגשו שוב הלילה (3:30).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully