וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2015, זיכרון רחוק: קרוליינה הפסידה בבית בשנייה האחרונה לטמפה

11.10.2016 / 8:08

הבאקנירס חגגו בשארלוט והורידו את סגנית האלופה ההמומה למאזן 4:1, בזכות שער שדה של רוברטו אגואיו שקבע 14:17 עם הבאזר. קאם ניוטון שוב לא שיחק, 181 יארד של גרג אולסן לא עזרו

שחקני טמפה ביי באקנירס חוגגים. Bob Leverone, AP
הבאקס חוגגים את ההפתעה/AP, Bob Leverone

קרוליינה (4:1) - טמפה ביי (3:2) 17:14

המחזור החמישי ב-NFL הגיע לסיומו הלילה (בין שני לשלישי) עם הפתעה גדולה, כאשר סגנית האלופה, שבעונה שעברה הפסידה רק פעם אחת עד לסופרבול, נותרה עם ניצחון בודד במאזנה לאחר עוד הפסד כואב, לעוד יריבה מה-NFC דרום.

העונה של הפנת'רס הולכת ומסתבכת ואטלנטה ממשיכה לברוח להם. ה-MVP קאם ניוטון שוב לא היה בעניינים ו-2015 הנהדרת נראית כמו זיכרון רחוק מאוד עבור הקבוצה משארלוט, בעוד שודדי הים השיגו ניצחון שאולי מחזיר אותם קצת לתמונה.

הגיבור של טמפה היה הבועט רוברטו אגואיו. במחצית הראשונה הוא תפר שני שערי שדה מ-35 יארד וקבע 0:6 בהפסקה, אבל ברבע השלישי ההתקפה של הפנת'רס סופסוף הגיע ועם צמד טאצ'דאונים קרקעי מהיר של קמרון ארטיס פיין, תוך שלוש דקות, המארחים עלו פתאום ל-6:14. הבאקס לא אמרו נואש ומיד השוו עם טאצ'דאון של מייק אוואנס והמרה מוצלחת והדרמה התנקזה לדרייב האחרון. טמפה הלכה קדימה ובשניות הסיום, קיבלה עבירת "פייס מאסק" לטובתה, מה שאפשר לאגואיו להכניס את שער הניצחון מ-38 יארד, עם 0:00 על השעון.

ג'יימיס ווינסטון סיים עם 219 יארד וטאצ'דאון, אוואנס תפס ל-89, ג'אקיז רוג'רס רץ ל-101. בקרוליינה, 278, שני איבודים ופאמבל לדרק אנדרסון, כאשר גם 181 יארד במשחק מפלצתי של גרג אולסן ועוד 70 של קלווין בנג'מין ו-85 בריצה של ארטיס פיין, לא עוזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully