וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האנאהיים איינג'לס זכו בוורלד סירייס

רחביה ברמן

28.10.2002 / 7:46

הקבוצה מדיסניוורלד גברה על הג'איינטס מסן פרנסיסקו 1:4 במשחק המכריע וזכתה באליפות ראשונה בהיסטוריה. בארי בונדס שוב נשאר בלי טבעת

זה נגמר. אנאהיים איינג'לס השלימו מהפך אדיר, שהחל לקראת סוף משחק מספר 6, וזכו באליפות היסטורית. המלאכים של מיקי מאוס גברו על הסן פרנסיסקו ג'איינטס של בארי בונדס בתוצאה 1:4, השלימו ניצחון 3:4 בסדרה ורשמו אליפות היסטורית.

בארי בונדס, השחקן הטוב ביותר בבייסבול, הוסיף על סדרה מעולה עם חבטה והליכה, אבל שוב נאלץ לשבת בצד המפסיד בסיום סדרת פלייאוף. בונדס, שניער מעל כתפיו את תווית הכישלון בפלייאוף, לאחר שעד השנה היה ממוצע החבטה שלו בחמש סדרות פלייאוף 19.6 אחוז בלבד. העובדה שהפעם זו הייתה הסדרה הגדולה באמת, אליה מעולם לא הגיע קודם לכן, רק מוסיפה בוודאי על התסכול.

עוד דבר שמעצים את הטרגדיה של בונדס זו העובדה שלשגיאה הגנתית שלו היה חלק נכבד בקאמבק הדרמטי של האיינג'לס, שחזרו מפיגור 5:0 וניצחו 5:6 כדי לכפות את המשחק השביעי.

אבל יש גם גיבור נוצץ לסדרה הזו. טרוי גלאוס הזניק את עצמו באחת לשורה העליונה של הסופרסטארים בליגה בזכות פלייאוף מפלצתי שהוכתר בוורלד סיריס ענק - ממוצע חבטה של 400, 3 הום ראנס, 8 ראנס מוכנסים, 5 הליכות חופשיות.

המספרים של בארי בונדס בסדרה טובים מעט יותר (ממוצע 471, 4 הום ראנס, 6 ראנס מוכנסים, 14 (!!) הליכות חופשיות), אבל ידיו חפות מטבעות. אלה של טרוי גלאוס כבר לא, וזה כל השוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully