וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טורונטו השלימה סוויפ, וושינגטון השוותה מול הדודג'רס

10.10.2016 / 6:30

הבלו ג'ייז ניצחו בתום עשרה אינינגים הפכפכים 6:7 וחתמו 0:3 על חשבון טקסס, בדרך ל-ALCS. הנשיונאלס נעזרו בהומראן של חוזה לובאטון כדי לרשום 2:5 ולאזן ל-1:1. המשחק בין בוסטון לקליבלנד נדחה

שחקני טורונטו בלו ג'ייז חוגגים. GettyImages
חגיגה בקנדה/GettyImages

משחק מספר 3 ב-ALDS בין בוסטון לקליבלנד נדחה בעקבות גשמים, אבל שני מפגשים אחרים כן התקיימו.

וושינגטון - לוס אנג'לס דודג'רס 2:5 (1:1 בסדרה)

בשלוש מארבע הסדרות כבר הייתה התוצאה 0:2 ערב יום ראשון, והנשיונאלס, בפיגור 1:0, כבר ראו את עצמם בסרט דומה, לאחר שקורי סיגר חבט להומר כבר באינינג הראשון וכעבור שני אינינגים עלו הדודג'רס ל-0:2. באינינג הרביעי הגיע המפנה כשחוזה לובאטון, התופס של וושינגטון שמשחק בעקבות פציעתו של וילסון ראמוס, ירה להומר בן שלוש ריצות והפך את התוצאה ברגע. סינגל של דניאל מרפי העלה ל--2:4 והמארחים הוסיפו עוד ריצה באינינג השביעי, כדי לצאת מהמשחק הזה בשלום. טאנר רורק פתח בוושינגטון, אך לא השלים חמישה אינינגים ובניצחון זכה בלייק טריינן. מארק מלנסון רשם שמירה מוצלחת. ריץ' היל נטש אחרי ארבעה אינינגים ושליש ועם ההפסד.

טורונטו - טקסס 6:7 (בעשרה אינינגים, הבלו ג'ייז ניצחו 0:3 בסדרה ועלו ל-ALCS)

הציפורים השלימו סוויפ ועלו לשלב הבא בזכות סיום דרמטי, בעוד הריינג'רס האומללים שוב סגרו עונה עם פלייאוף, אבל ללא הצלחה אמיתית. קרלוס בלטראן העלה את האורחים ליתרון מהיר באינינג הראשון, אבל אדווין אנקרנסיון וראסל מרטין ירו בתחתית האינינג להומראנים שקבעו 1:3 מקומי. אלביס אנדרוס צימק באינינג השלישי עם הומר משלו, אך ג'וש דונלדסון ואנקרנסיון קבעו בתחתית האינינג 2:5 מבטיח. הריינג'רס סירבו להיכנע. רוגונד אודור, האיש הכי שנוא באצטדיון, סיפק הומראן של שתי ריצות באינינג הרביעי ואילו בשישי, מיץ' מורלנד הכניס את טורונטו להלם עם סינגל בן שתי ריצות שהשלים מהפך, אך הגשה פרועה בתחתית האינינג קבעה שוויון. באינינג העשירי, טעות של אודור, דווקא הוא, אפשרה לדונלדסון להגיע הביתה ונתנה את האות לחגיגות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully