וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין מודאג: "זו נורת אזהרה לכולם, בסוף נשלם על זה"

9.10.2016 / 23:38

מאמן מכבי תל אביב לא אהב את יכולת קבוצתו ב-93:97 בנהריה: "שמח שלפחות גילינו אופי של ווינרים. לגאודלוק יש לב גדול". אריק אלפסי: "שדדו אותנו, מתסכל ברמות, בעטנו בדלי"

one

מכבי תל אביב יצאה בעור שיניה מהביקור בנהריה, עם 93:97 דרמטי מאוד על הקבוצה של אריק אלפסי אחרי הארכה במשחק שפתח עבורה את עונת 2016/17 בליגת העל. אנדרו גאודלוק, שהצטיין עם 21 נקודות, כפה הארכה, והוא גם זה שהכריע את המשחק ברגעי הקלאץ'.

"אני מאוד שמח שלפחות גילינו אופי של ווינרים שלא מוותרים, זה המסר החשוב", אמר ארז אדלשטיין בסיום. "אני לא רוצה להגיד שגנבנו את הניצחון. העוזרים שלי נתנו לי עצות טובות בסיום ועשינו את זה, אבל זה לא מכפר על הרבה רגעים לא טובים שלנו. לא יכול להיות שמישהו יילך לסל ואף אחד לא עוזר, אבל זה יבוא. יש לי קצת אכזבה, יש לנו הרבה חוסרים במובן הזה. אני שמח שלאנדרו יש לב גדול. ראינו את היכולות שלו ליצור יש מאין, לגל ויוגב יותר קל לשחק לידו. יש לנו כל כך הרבה עבודה, ואני מבטיח שנהיה קבוצה אחרת".

במסיבת העיתונאים הוסיף אדלשטיין: "חזרנו משום מקום. פשוט לא ייאמן, זה מראה על הרבה אופי ולב, על חבורת שחקנים שלא מוותרת בשום סיטואציה, צריך להסיר את הכובע בפני די ג'יי סילי שברגעים שלא היינו טובים השאיר אותנו כמעט לבד במשחק, גם יוגב וגיא פניני רצו אלי במשך כל המשחק ואמרו לי :תירגע, אנחנו מנצחים. אפשר להבין את התחושה שגנבנו את המשחק היום, אני לא מנסה לטייח או להסתיר את זה. מבחינתנו זו נורת אזהרה לכולם. בסוף נשלם על זה. קיבלנו כבר יותר מאזהרה אחת".

עוד בנושא:

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 93:97 בנהריה אחרי הארכה

מאמן מכבי תל אביב ארז אדלשטיין. אדריאן הרבשטיין
נושם לרווחה. אדלשטיין/אדריאן הרבשטיין

מנגד, המאמן המפסיד היה מתוסכל מאוד, בפרט משום שלטענתו, הורה לשחקניו לבצע עבירה במהלך האחרון של הזמן החוקי, לפני שאנדרו גאודלוק תפר שלשה וכפה הארכה. "אמרתי לשחקנים שצריך לעשות פאול, זה מרתיח אותי הדברים האלה, כי אם להפסיד אז להפסיד בדרך שלי, ולא על טעויות כאלה מטומטמות ושחקנים שלא מבצעים הוראות", אמר אריק אלפסי. "אפשר לספר סיפורים, אבל זה היה משחק שלנו, בידיים, הם שדדו אותו. זה מאכזב מאוד. גם בהארכה היינו שם, אבל כנראה שהניסיון של מכבי הכריע את המשחק. זה מתסכל ברמות קשות מאוד. אני חושב שהיה פאול על גילברט בסוף ההמשחק ופאול על דגלאס בסוף ההארכה, אבל אנחנו לא יכולים להלין על השופטים אלא רק על עצמנו. בעטנו בדלי בוולה אדיר".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פניני/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully