וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה: "ההגנה של הרצליה התמקדה בי ושאר השחקנים נהנו מזה"

9.10.2016 / 7:55

הסנטר של הפועל ירושלים הסביר את ההופעה הפושרת שלו (3 נקודות ב-25 דקות) בניצחון הקליל במחזור הפתיחה: "יש לי המון כישורים לא רק כשחקן פנים, וזה ייצור לנו הזדמנויות בעתיד"

one

לאחר שהפועל ירושלים זכתה בגביע ווינר ועלתה שלב בגביע המדינה, הקבוצה צלחה גם במסגרת ליגת העל , כשהביסה את בני הרצליה 61:81. במשחק הפתיחה של עונת 2016/17 מי שממשיך להציג יכולת טובה הוא בר טימור, ירושלים פתחה יתרון דו-ספרתי ברבע השני, ושמרה עליו עד הסיום קהל האוהדים שר שירי עידוד למשך דקות אורכות במהלך ובסיום המשחק לאמארה סטודמאייר.

הפועל ירושלים המשיכה אמש (שבת) במומנטום החיובי שלה ואחרי הזכייה בגביע ווינר, פתחה את ליגת העל עם ניצחון 61:81 על בני הרצליה. הקבוצה מהבירה נהנתה מעוד משחק טוב של בר טימור (19 נקודות, 20 נקודות מדד) ואחרי שפתחה יתרון דו ספרתי כבר ברבע השני, לא הביטה יותר לאחור.

עוד בנושא:

הפועל ירושלים הביסה את בני הרצליה 61:81
פיאניג'אני: "אמארה משתפר מיום ליום"



אמארה סטודמאייר דווקא לא בלט וסיים את המשחק עם 3 נקודות ב-25 דקות משחק, כולל 0 מ-3 מהשדה. "הרגשתי שההגנה של הרצליה התמקדה בי וניסתה למנוע ממני לקלוע ושאר השחקנים יכולים ליהנות מזה", סיכם הסנטר הוותיק, "נהניתי מחבריי לקבוצה, זה ייתן לנו ביטחון ומוטיבציה לעתיד".

סטודמאייר הוסיף: "מצוין להתחיל עם ניצחון, רק שנמשיך מפה הלאה. בקדם העונה ניסינו להיות יעילים מבחינה התקפית ולהתמקד גם בהגנה. האווירה הערב הייתה נהדרת, האוהדים עודדו אותנו ללא הרף. מבחינה אישית, יש לי המון כישורים לא רק כשחקן פנים וזה ייצור לנו הזדמנויות בעתיד".

שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר מול שחקן בני הרצליה ג'ף אדריאן. ברני ארדוב
נסגר על ידי ההגנה הכחולה. סטודמאייר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully