וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב שיא למכבי פתח תקוה העונה: 22 מיליון

7.10.2016 / 12:07

במועדון החליטו: המשכורות יוקדמו העונה, ישולמו ב-10 לחודש ולא כפי שהיה נהוג: "25 שנה לא היה תקציב כזה". צעירי, קוויאר וגל לוי פצועים, אך יהיו כשירים למשחק ההשלמה מול הפועל באר שבע

קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
נהנה מתקציב שיא. קובי רפואה/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה תעמיד העונה תקציב שיא של כל הזמנים במועדון: 22 מיליון שקל. סיכום התקציב נעשה לאחר שהקבוצה החתימה את המגן השמאלי שמוליק מלול, שחתם עד תום העונה. "לא היה תקציב כזה ב-25 השנים האחרונות (הקבוצה עלתה לליגה הבכירה בשנת 1991, א"י)", אמרו במועדון. בעקבות התקציב הגבוה, הוחלט לשלם העונה את שכר השחקנים ב-9 בחודש, ולא כפי שהיה משולם בעבר - ב-20 בחודש או מאוחר יותר. כך למשל, משכורות ספטמבר יוחלקו כבר ביום ראשון.

פתח תקוה של קובי רפואה היא סגנית המוליכה. במאזנה 11 נקודות, אחד יותר מהפועל באר שבע, כשבמאזנה משחק חסר מול האלופה (יתקיים בסוף השבוע הבא, 15 באוקטובר). לאחר הפגרה היא תתארח אצל בני יהודה, אבל במושבה.

"העובדה שהמשחק יתקיים בבית שלנו היא יתרון, אבל קודם נצטרך לעבור את המכשול הכי קשה בליגה", אמרו במועדון. לירוי צעירי לא מתאמן בשל מתיחה. גם קרלוס קוויאר וגל לוי לא מתאמנים. כל השלושה אמורים להיות כשירים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully