וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טורונטו חגגה בטקסס, קליבלנד גברה על בוסטון

7.10.2016 / 8:10

הבלו ג'ייז קרעו את הריינג'רס ואת קול המלס, בדרך לניצחון חוץ 1:10 וליתרון 0:1 ב-ALDS. חוזה באוטסיטה כיכב. אינינג של שלושה הומראנים נתן לאינדיאנס 4:5 על הגרביים וגם הם ב-0:1

חוזה באוטיסטה טורונטו בלו ג'ייז. AP
התעלם מהקהל. באוטיסטה/AP

הסדרות האיזוריות ב-AL נפתחו הלילה (בין חמישי לשישי), עם שני מפגשים מאוד שונים. בעוד טורונטו מחצה 1:10 בחוץ את טקסס, קליבלנד ניצחה 4:5 חשוב בבית את בוסטון.

טקסס - טורונטו 10:1 (0:1 לבלו ג'ייז בסדרה)

הסדרה החמה של הפלייאוף נפתחה באופן חד צדדי, כאשר חוזה באוטיסטה והחברים משתיקים את הקהל העוין בארלינגטון. הריינג'רס שלחו לגבעה את קול המלס, אבל הוא התפרק לחלוטין וחטף חמש ריצות באינינג השלישי (דאבל של ג'וש דונלדסון, סינגל של באוטיסטה וטריפל של טרוי טולוויצקי) ועוד שתיים באינינג הבא (הומראן של מלווין אפטון ג'וניור) ועוד סינגל של דונלדסון), לפני שהוחלף כשהמצב כבר היה אבוד. באינינג האחרון, באוטיסטה עוד הספיק לשלוח פצצה של שלוש ריצות ליציע ולהפוך את העסק לכואב במיוחד, לפני שהריינג'רס עלו על הלוח. מרקו אסטרדה כיכב עם שמונה ושלישי ושישה סטרייקאאוטים בדרך לניצחון. הערב ב-20:00, משחק 2, יו דרוויש מארח את ג'יי איי האפ.

קליבלנד - בוסטון 4:5 (0:1 לאינדיאנס בסדרה)

הסדרה הזו נראתה כצמודה עוד לפני תחילתה והמשחק הראשון הדרמטי לא אכזב. דאבל מהיר של הנלי רמירז העלה את הגרביים ליתרון באינינג הראשון, אבל סינגל של לוני צ'יזנהאל איזן באינינג הבא. אנדרו בנינטנדי החזיר את היתרון לסוקס באינינג השלישי עם הומראן, אבל בתחתית האינינג, ריק פורסלו, שכיכב בעונה הסדירה, פשוט התפרק. תשע הגשות הובילו לשלושה הומראנים, של רוברטו פרז, ג'ייסון קיפניס ופרנסיסקו לינדור והקפיצו את המארחים ל-2:4 מהיר. בוסטון לא ויתרה וגם סנדי לאון שלח כדור ליציע, כדי לצמק באינינג החמישי, אבל סינגל בתחתית האינינג מהמחבט של ג'ייסון קיפניס החזיר את יתרון שתי הריצות. עוד הומראן, הפעם של ברוק הולט באינינג השמיני, שוב הפך את זה למשחק של ריצה אחת, אבל הרד סוקס לא הצליחו להשיג יותר מזה. הערב ב-23:30, משחק 2, קורי קלובר מול דייויד פרייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully