וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזק כמו לארי: פיצג'רלד הוביל את אריזונה לניצחון בסן פרנסיסקו

7.10.2016 / 8:17

שני טאצ'דאונים של התופס האיכותי של הקרדינלס סידרו לקבוצה מהמדבר 21:33 קריטי במפרץ, בפתיחת המחזור החמישי, למרות שדרו סטנטון שיחק במקום קרסון פאלמר. משחק רע לבליין גאברט

לארי פיצג'רלד אריזונה קרדינלס. Ross D. Franklin, AP
החזיר את הקארדס לחיים. פיצג'רלד/AP, Ross D. Franklin

סן פרנסיסקו (4:1) - אריזונה (3:2) 33:21

בעוד ההפסדים מצטברים ובלי קרסון פאלמר הפצוע, באריזונה ידעו שזו פחות או יותר ההזדמנות האחרונה שלהם להציל את העונה. ידעו, וביצעו.

הקבוצה מהמדבר הגיעה למפרץ ולא נתנה לבליין גאברט הגרוע הרבה צ'אנסים, בדרך לניצחון קריטי שמחזיר אותה, לפחות זמנית, לעניינים ב-NFC מערב. הניינרס יכולים כבר לחשוב על העתיד, כי מהעונה הזו לא ייצא להם הרבה ואולי בקרוב נראה את קולין קפרניק כורע גם על המגרש ולא רק על הספסל.

גאברט עוד פתח עם טאצ'דאון לג'רמי קרלי ברבע השני, אבל דרו סטנטון הלך פעמיים ללארי פיצג'רלד הנהדר ויחד עם ריצה לאנדזון של דייויד ג'ונסון, הקארדס ברחו ל-7:21, לפני שטאצ'דאון של קרלוס הייד צימק לקראת סיום הרבע השלישי. שער שדה ועוד טאצ'דאון של ג'ונסון, 4:44 לסיום, קבעו 14:31 ומזה המארחים כבר לא היו מסוגלים לחזור.

124 יארד וצמד ב-11 מ-28 לסטנטון, 81 לפיצג'רלד ועוד 157 וצמד על הקרקע לג'ונסון. בסן פרנסיסקו, 162, טאצ'דאון ושני איבודים לגאברט, שגם רץ ל-70 יארד. הייד רץ לעוד 78, קרלי תפס ל-102.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully