וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב לא תעמוד בפני ועדת המשמעת של פיפ"א בפרשת דוס סנטוס

האדומים הגיעו לסיכום על הסדר תשלומים עם הברזילאי ונמנעו מאפשרות לקנסות והורדת נקודות. הסדר דומה נעשה מול קייזרסלאוטרן על החוב מולה. גוטמן מקבל גיבוי כרגע, לוזון דורש חיזוק

בעלי הפועל תל אביב אמיר כבירי. ברני ארדוב
הבעיות הכלכליות נפתרות. כבירי/ברני ארדוב

בזמן שהפועל תל אביב סובלת מכאוס מקצועי, דווקא בכל מה שקשור לצד הכלכלי הקבוצה נושמת לרווחה לאחר שנודע כי לא תעמוד בפני ועדת המשמעת של פיפ"א בעקבות הגעתה לסיכום על הסדר תשלומים עם שחקנה בעבר גבריאל דוס סנטוס. אחרי איומים מצד פיפ"א על העמדה לדין, קנסות גבוהים ואף סכנה להורדות נקודות, הגיע מנכ"ל המועדון, ניר ענבר, להסדר תשלומים עם עורך דינו של דוס סנטוס.

כזכור, בקיץ 2015 קבעה פיפ"א שהאדומים יאלצו לשלם לברזילאי מעל ל-2.5 מיליון שקלים על הפרת חוזה. כשלא עמדו בתשלומים, פיפ"א קבעה להם זימון לוועדת משמעת. אך, כאמור, הסדר תשלומים שנקבע לאחרונה בין הצדדים הביא לביטולה כל עוד הפועל תל אביב תעמוד בתשלומיה. אגב, תשלום אחד כבר שולם על ידי הקבוצה, או מדויק יותר להגיד, על ידי איש העסקים מני ויצמן.

מקרה דומה התרחש גם מול קייזרסלאוטרן הגרמנית. גם במקרה זה הפועל תל אביב הייתה צפויה לעמוד לדין על אי תשלום 190 אלף יורו לגרמנים עבור המעבר של גילי ורמוט ואיתי שכטר, אך ויצמן יחד עם המועדון העבירו כספים לאחרונה למועדון הגרמני וגם במקרה הזה נמנעה הפועל מלהגיע לוועדת משמעת בפיפ"א.

עוד בנושא

בהפועל תל אביב אופטימיים: מסתמן הסכם פריסת תשלומים עם דוס סנטוס

גיא לוזון מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
רוצה חיזוק. לוזון/מגד גוזני

בצד המקצועי, הרוחות עדיין לא נרגעו מאז הדרבי והיכולת החלשה בניצחון מול הפועל אשקלון. כרגע, גוטמן מקבל גיבוי מלא מהבעלים אמיר כבירי, אך נראה כי אם המצב המקצועי לא ישתפר המנהל הספורטיבי יהיה הראשון לשלם את המחיר. מעבר לכך, בקבוצה ממתינים לראות כיצד גוטמן יוצק תכנים לתפקיד החדש שלו במועדון וגם על כך תישפט תרומתו.

גיא לוזון כבר דורש לעשות שינויים בינואר הקרוב. דמיאר שובשיץ' הוא הראשון כרגע שצפוי לעזוב וגם הקשר ניקולאס גרובוסוב על הכוונת, אולם אם השחקנים ידרשו פיצוי כספי קשה לראות כיצד הפועל תעמוד כלכלית גם בהחתמות של שחקנים נוספים וגם בפיצויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully