וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צדק וגולסה תורגלו בהרכב, אלישע לוי: "ישראל ומקדוניה באותה רמה"

5.10.2016 / 21:25

מאמן הנבחרת התלבט בין השניים לבין גרשון וקהת וכרגע נראה שהם יפתחו מול מקדוניה במחזור השני של מוקדמות גביע העולם 2018. זהבי: "מאמין שחבריי יעזרו לי" (חמישי, 21:45, ערוץ 1)

מחזור 2מחצית06/10/2016
צפון מקדוניה
    0
      נבחרת ישראל

      אחרי ההפסד 3:1 לאיטליה בבית במחזור הפתיחה, תנסה מחר (חמישי, 21:45, ערוץ 1) נבחרת ישראל להשיג נקודות ראשונות בבית ז' במוקדמות גביע העולם 2018. הנבחרת של אלישע לוי תשחק בחוץ מול מקדוניה, שהפסידה 2:1 לאלבניה במחזור הפתיחה. בתחילת האימון המסכם של נבחרת ישראל הערב חילק אלישע לוי גופיות לשחקנים ונראה כי שיר צדק ואייל גולסה יפתחו בהרכב. לפני כן הייתה התלבטות בין צדק לרמי גרשון ובין רועי קהת לגולסה ועכשיו נראה כי אלישע לוי בחר עם מי לפתוח.

      לוי עצמו דיבר היום במסיבת העיתונאים על מצב הנבחרת לקראת המשחק. יחד איתו התראיין גם ערן זהבי. לוי אמר: "בעיקרון שתי נבחרות טובות, גם אנחנו וגם המקדונים, פחות או יותר ברמה. כל קבוצה תבוא ותרצה לנצח. אני מקווה שאנחנו נדע לבוא בצורה נחושה ומאורגנת ולנצח במקום קשה מאוד. חשובה לי מאוד הדרך, אבל אני מקווה שננצח במשחק הזה. כל משחק חוץ באירופה הוא קשה מאוד, אבל נצטרך לגלות אופי. אנחנו נרצה לנצח כמו שהמקדונים ירצו לנצח.

      "שתי הנבחרות פחות או יותר באותה רמה, לכן שום תוצאה פה לא תפתיע. אנחנו מצפים לנצח. אני לא מכיר קמפיין שנגמר במחזור השני, אנחנו נבוא לכל משחק במטרה לעשות את המקסימום. כדי לנצח בחוץ, אתה צריך אופי. חוץ מהכישרון, ויש לנו הרבה כישרון, צריך גם אופי, ואני מקווה שנגלה אותו. הבית הזה הוא קשה מאוד, אבל אנחנו צריכים לדעת לנצח בסוג כזה של משחקים כמו נגד מקדוניה למרות שזה יהיה קשה מאוד".

      לוי התייחס לשאלה על ההצלחה של הפועל באר שבע ומכבי תל אביב באירופה העונה ואמר: "כמאמן נבחרת אני תמיד שמח שהקבוצות שלנו מצליחות מאוד. השנה ראינו גם את בית"ר, גם את באר שבע וגם את מכבי תל אביב. ככל שיהיו לנו יותר קבוצות שישחקו ברמות האלה, הנבחרת תיהנה מזה כי היא ניזונה מהשחקנים האלה".

      על המשך הקמפיין אמר לוי: "אני קבעתי כמה פרמטרים, לבוא ולשחק את המשחק שלנו, לשמור הגנה אזורית. אני בטוח שאם נדע לעשות את זה, נגיע יום אחד לטורניר גדול. צריך הרבה סבלנות. ראינו תשוקה נגד איטליה, ראינו את הקהל שמחא כפיים בסיום המשחק למרות ההפסד. אני מכבד את אלי גוטמן ואת כל המאמנים שעבדו לפניי, כולם עשו את המקסימום לטובת הכדורגל הישראלי. אנחנו עוסקים בכדורגל, אנחנו לא מפחדים. אני מקווה שנצליח. אני חושב שאנחנו צריכים להביא את הדברים הטובים שהיו לנו נגד איטליה, שזה משחק הלחץ, הרבה מאוד הזדמנויות שראינו שחקנים מגיעים מהקו השני. נצטרך להשתפר במשחק ההגנה ולא רק בקו האחורי. אני מקווה שלא נספוג ובמאמץ קבוצתי נדע לעשות את זה ובסופו של דבר גם לנצח".

      שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי. יוסי ציפקיס
      מקווה לא להתאכזב גם הפעם. זהבי/יוסי ציפקיס

      קפטן הנבחרת ערן זהבי: "יהיה נכון יותר להתייחס אלינו כאל נבחרת, יש פה שחקנים מצוינים, אבל אני לא מצפה לאיזו שמירה אישית או משהו כזה. גם אם תהיה, אני בטוח שהחברים שלי לנבחרת יעזרו לי לעשות משחק טוב באופן אישי וגם לנבחרת. אני לא יודע אם נסתפק במקום השלישי, אנחנו צריכים להסתכל משחק-משחק. אנחנו צריכים להראות דרך ואנחנו מקווים להשיג את הנקודות בשני המשחקים הקרובים, אבל אני לא רוצה לסמן מטרות ארוכות טווח.

      "אני לא עולה למשחק כשאני מפוחד מהמשחק או מהתוצאה. אנחנו צריכים למלא את ההוראות של המאמן ולעשות את המיטב. אם אנחנו חושבים רק על התוצאה מתחילת המשחק, התוצאה לא תהיה חיובית. נשמור על ריכוז כל 90 הדקות ונקווה לעשות את המיטב".

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

      בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
      מאמן מקדוניה איגור אנגלובסקי. AP
      "ישראל פייבוריטית". אנגלובסקי/AP

      מקדוניה מגיעה למשחק מול ישראל אחרי שהפסידה 2:1 לאלבניה במחזור הפתיחה. מקדוניה הפסידה בארבעת המשחקים האחרונים שלה במוקדמות גביע העולם, כשפרט לאלבניה, גם סרביה, ויילס וסקוטלנד ניצחו אותה.

      מאמן מקדוניה איגור אנגלובסקי אמר לקראת המשחק: "ישראל מגיעה כפייבוריטית, אבל אנחנו צריכים לעשות את הכול כדי להשיג תוצאה טובה. התוצאות האחרונות שלנו היו לא טובות ואנחנו רוצים לשפר את הרושם שהשארנו עד כה. המשחק נגד אלבניה כבר מאחורינו, למדנו מהטעויות. ישראל שיחקה מצוין נגד איטליה, היא הראתה שהיא נבחרת טובה, אבל אנחנו משחקים בבית ואני מקווה שנוכל להראות שאנחנו נבחרת טובה".

      קפטן מקדוניה גוראן פאנדב אמר: "ההגנה היא החלק החלש יותר של נבחרת ישראל, אבל באופן כללי היא נבחרת טובה. יש לה חלוצים איכותיים מאוד, אבל נעשה את המיטב שלנו כדי להשיג תוצאה טובה".

      עדכון ראשון: 19:25

      הרכבי הקבוצות

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully