וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין העליון של ההתאחדות החליט לקצר את עונשו של איציק לוזון

5.10.2016 / 16:14

מנכ"ל מכבי פתח תקוה, שהורשע בין היתר בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע והסגת גבול, יורחק מהמגרשים למשך שתי עונות, עד קיץ 2018, ולא למשך שנתיים וחצי כפי שנקבע תחילה

איציק לוזון מנהל מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
קיבל הקלה בעונש. לוזון/קובי אליהו

עונשו של איציק לוזון שהורחק לתקופה של 30 חודשים מהמגרשים יקוצר. לאחר שהחליט להרחיק את איציק לוזון מתפקידיו בהתאחדות לכדורגל ובמכבי פתח תקוה בעקבות הרשעתו בעבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, קבלת נכס שהושג בפשע, שימוש ברכב ללא רשות והסגת גבול, בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל קיים דיון נוסף, זאת לאחר שכך סיכמו הצדדים במסגרת הדיו בבית המשפט המחוזי. על פי הפסיקה, לוזון יחזור למגרשים כבר בקיץ 2018.

לוזון ביקש לבטל את פסק הדין מאחר וניתן בעידר סמכות (הסעיפים בתקנון העוסקים בהרחקת בעל תפקיד בולטו) וכן בטענה שמשך ההרחקה אינה מידתית. לאחר שדן בשתי הטענות, אב בית הדין הפרופסור מיגל דויטש קבע כי הוא סבור שהרחקה לתקופה של 30 חודשים מאזנת בין חופש העיסוק והזכות לקניין לבין הפעלת חופש החוזים והפעלת האוטונומיה הפנימית של ההתאחדות. "תקופת ההרחקה שנקבעה היא מידתית וסבירה בנסיבות המקרה", כתב דויטש. בסעיף האחרון בפסק הדין ציין דויטש כי למרות האמור, היועץ המשפטי אינו מתנגד לקיצור מסוים ולכן הוא מציע לקצר את תקופת ההרחקה של לוזון כך שהיא תחול למשך שתי עונות משחקים, כלומר עד לסוף עונת 2017/18 (מאי 2018, בעוד כשנה וחצי). שאר הדיינים, השופטת בדימ' אסתר קובו, עו"ד רות ליטבק, עו"ד עמי פזטל ועו"ד נזי חלבי, הסכימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully