וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: קרע חלקי בשריר הירך לפלטהאוזן, ייעדר כשבועיים

5.10.2016 / 13:37

השוער ההולנדי שנפצע מול הפועל רעננה עבר אולטרסאונד, במועדון מקווים שיהיה כשיר להפועל תל אביב, כאשר רובי לבקוביץ' בכוננות. יוסי דורה מצפה לקבל דקות. אושרי רואש יעזוב בינואר?

שוער הפועל חיפה פיט פלטהאוזן. לירון מולדובן
יחזור עוד כשבועיים. פלטהאוזן/לירון מולדובן

שוער הפועל חיפה, פיט פלטהאוזן, ביצע היום צילום אולטרסאונד ממנו עולה כי הוא סובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי. על פי ההערכות, במידה שקצב החלמתו יתקדם כמתוכנן, פלטהאוזן ייאלץ להיעדר כשבועיים מהמגרשים. בהפועל חיפה מקווים שיהיה כשיר למשחק מול הפועל תל אביב, או לכל המאוחר מול הפועל אשקלון במחזור הבא. אם ההולנדי לא יוכל לשחק כבר מול הפועל תל אביב, רובי לבקוביץ' יחליפו. פלטהאוזן נפצע בהפסד של הפועל חיפה להפועל רעננה בשלב מוקדם יחסית, בדקה ה-40'. בקבוצה היו מרוצים מלבקוביץ' שספג את שני השערים.

יוסי דורה וחנן ממן שלא שיחקו במשחק האחרון, מאוכזבים כמובן ממעמדם. דורה פתח את העונה בהרכב, אך בהמשך הוחלף על ידי ז'וליו סזאר. הפציעה של מיקי יאזו הובילה את אלי כהן לשבץ שחקן אחר בסגל שלו, אושרי רואש, אך יאזו אמור להתאושש עד לאחר הפגרה ונראה כי רואש יחזור ליציע. כפי שכבר פרסמנו, לא מן הנמנע שרואש ייאלץ למצוא לעצמו קבוצה אחרת בינואר. הבלם אופק פישלר התבקש לצאת מהאימון היום אחרי שענה לאלי כהן. הוא לא ייענש ויחזור להתאמן מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully