וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובו של הבריידי: הק"ב של הפטריוטס חוזר מהשעייה במחזור החמישי

8.10.2016 / 10:00

"דפלייטגייט" רשמית מאחורינו ומספר 12 ינסה לעזור לניו אינגלנד לשכוח מהמבוכה מול בפאלו, עם משחק חוץ אצל קליבלנד החלשה. פילי יוצאת לדטרויט, בולטימור ו-וושינגטון בדרבי, מינסוטה מחכה ליוסטון, דנבר נגד אטלנטה והג'איינטס בלמבו פילד

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. AP
כמה מהר הוא יכול לחזור לעניינים? בריידי/AP

המחזור החמישי ב-NFL יימשך במלוא עוצמתו ביום ראשון, כאשר העיניים יופנו לקליבלנד, שם טום בריידי יערוך את הבכורה שלו לעונת 2016, אחרי שההשעייה שלו הסתיימה. עוד במוקד: שלוש קבוצות מושלמות, פילדלפיה (בדטרויט), מינסוטה (מול יוסטון) ודנבר (מארחת את אטלנטה). גרין ביי מחכה לג'איינטס, הג'טס יוצאים לפיטסבורג, בולטימור פוגשת את וושינגטון לדרבי.

seperator

20:00:

קליבלנד (4:0) - ניו אינגלנד (1:3)

תראו מי בא. אחרי ארבעה משחקי השעייה, שסיימו בשעה טובה את פרשיית "דפלייטגייט", טום בריידי ישוב למגרשים, עצבני מתמיד כנראה. הפטריוטס הסתדרו לא רע בלעדיו, אבל בשבוע שעבר הובסו מול בפאלו בבית מבלי שהשיגו נקודה וקיבלו תזכורת לכמה החיים יכולים להיות קשים בלי מספר 12. בריידי מקבל, על הנייר, משחק פתיחה נוח במיוחד, מול הבראונס האיומים שלא מסוגלים להשיג ניצחון. אלא ששימו לב לשני המפגשים האחרונים בין הקבוצות: 14:34 לקליבלנד ב-2010, 26:27 בשנייה האחרונה לפאטס בבית ב-2013.

דטרויט (3:1) - פילדלפיה (0:3), METV

רק שלוש קבוצות מושלמות נותרו בליגה, אחת מהן היא פילי, שחוזרת משבוע החופש עם צ'אנס טוב לעלות ל-0:4 מול הליונס המאכזבים. דטרויט פתחה עם ניצחון גדול באינדיאנפוליס, אבל מאז כבר הפסידה שלושה ברציפות ולא ברור אם ואיך תתמודד עם קרסון וונץ, שהמנייה שלו רק הולכת ועולה.

אינדיאנפוליס (3:1) - שיקגו (3:1)

שתיים מהקבוצות החלשות ב-NFL נפגשות בלוקאס אויל סטדיום בתקווה להשיג ניצחון שעלול להיות די נדיר מבחינתן העונה. הקולטס הצליחו להפסיד גם לג'אגוארס בלונדון, במה שהיה ההפסד הראשון של אנדרו לאק בתוך ה-AFC דרום אחרי 14 ניצחונות. הברס דווקא יצאו מהאפס, עם ניצחון על דטרויט ואולי ינצלו את המפגש מול האין-הגנה של אינדי כדי להמשי לחייך.

מיאמי (3:1) - טנסי (3:1)

עוד משחק לא מרגש במיוחד, על הנייר לפחות. הדולפינס נחו שבוע וחצי, מאז שבקושי עשו משהו עם ריאן טניהיל בהתקפה בהפסד לסינסינטי. ה-AFC מזרח בורח להם במהירות ואולי זה המשחק בו הם יוכלו להישאר עוד קצת בתמונה. הטייטאנס שוב ספגו הפסד צמוד, הפעם ביוסטון ולמרות שלפרקים הם מציגים יכולת טובה, חוסר הבגרות, בעיקר של מרקוס מריוטה, פוגע בהם מאוד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קרסון וונץ פילדלפיה איגלס. Chris Szagola, AP
עוד הזדמנות לראות אותו. וונץ/AP, Chris Szagola

בולטימור (1:3) - וושינגטון (2:2)

דרבי נהדר בפארקוואי. העורבים פתחו את העונה עם כמה ניצחונות לא מרשימים, אבל מלאי אופי, עד שלבסוף גם המזל אזל והם נכנעו בדרמטיות לאוקלנד בבית ביום ראשון. הם חייבים להימנע מהפסד ביתי נוסף, אבל זה לא יהיה פשוט מול הרדסקינס, שאחרי שני הפסדים, מחזיקים כעת בשני ניצחונות, כאשר נראה שקירק קאזינס מתחיל להיכנס לסינק עם ההתקפה שלו. בחמישה מפגשי עבר, העורבים ניצחו שלוש פעמים, אבל הרדסקינס לקחו את האחרון, ב-2012.

מינסוטה (0:4) - יוסטון (1:3)

הקבוצה הטובה ביותר ב-NFC בחודש הראשון של העונה תתייצב לעוד מבחן מעניין, הפעם מול הטקסאנס, שאולי לא מבריקים מדי, אבל יודעים להשיג את הניצחונות שלהם. ההגנה של הווייקינגס צפויה למרר את חייו של ברוק אוסווילר, שנתקל בהגנה ברמה דומה בעונה שעברה, באימונים בדנבר. אם הטקסאנס יצליחו להפתיע, הם יעשו צעד גדול בדרך להשתלטות על ה-AFC דרום.

פיטסבורג (1:3) - ניו יורק ג'טס (3:1), FOX

למרות המאזן הלא מחמיא של הסילונים, זה נראה כמו משחק מסקרן מאוד, בו ההגנה הקשוחה שלהם, שלא ממש הסתדרה עם חצי ראסל ווילסון ביום ראשון שעבר, תנסה לבלום את ההתקפה המפחידה שמנגד. הסטילרס קיבלו בחזרה את ליביון בל והוא נכנס לעניינים בסערה עם משחק גדול ב-14:43 על קנזס סיטי. אם ככה תיראה ההתקפה של הפלדות כל משחק, היריבות בצרות. ריאן פיצפטריק, שזרק תשעה איבודים בשבועיים האחרונים, חייב להיזהר יותר, אחרת ימצא את עצמו בקרוב על הספסל.

ליביון בל פיטסבורג סטילרס. Lenny Ignelzi, AP
אם ההתקפה של הסטילרס תעבוד, יהיה קשה מולם. בל/AP, Lenny Ignelzi

23:05-23:25:

דנבר (0:4) - אטלנטה (1:3), 5+ לייב

רבים חשבו שהאלופה תרד ברמה אחרי שנפרדה משני הקוורטרבקים שלה, אבל ההגנה של דנבר ממשיכה לשלוט בליגה וגם אחרי שטרבור סימיאן נפגע מול טמפה ביי והרוקי פקסטון לינץ' נכנס, לא הורגש הבדל. השבוע, הברונקוס מארחים קבוצה שנמצאת במצב רוח מצוין ותנסה להמם את המייל היי סיטי. הפאלקונס מציגים בשבועות האחרונים התקפה נהדרת, כאשר השיא הגיע ב-48 הנקודות שהם המטירו על קרוליינה במחזור האחרון, כולל 503 יארד של מאט ריאן במסירה ו-300 של חוליו ג'ונס בתפיסה. אם אטלנטה תוכל לעבור בשלום את המשחק הזה והמשחק בשבוע הבא בסיאטל, נצטרך להתחיל לקחת אותה ברצינות.

דאלאס (1:3) - סינסינטי (2:2), METV

טוני רומו אמור לחזור בעוד כחודש, אבל לפחות בינתיים, דאק פרסקוט עושה עבודה טובה ומוביל את הקאובויס לניצחונות, כאשר בשבועיים האחרונים הוא זוכה להרבה יותר עזרה מאזיקייל אליוט, שאחרי תקופת התאקלמות קצרה, מתחיל להראות מה הוא יודע. הבנגאלס קצת מאכזבים העונה, אבל השאירו מאחור את ההפסדים לפיטסבורג ולדנבר עם ניצחון בחמישי שעבר על מיאמי, כאשר גם המנוחה הנוספת עשויה לעזור להם להשיג ניצחון קריטי.

לוס אנג'לס (1:3) - בפאלו (2:2)

מי שחשב שהראמס יהיו במאזן חיובי אחרי חודש, שירים את ידו. מי שחשב שהבילס ישתקו את הפטריוטס ויחגגו בפוקסבורו, שירים את ידו. שני הדברים האלה אכן התרחשו והקבוצה שתצא מנצחת מהקוליסאום בהחלט תוכל להתחיל לחלום. בקטן, אבל לחלום. קייס קינום ימשיך לסמוך על ההגנה שלו, טיירוד טיילור כנ"ל והמשחק הזה צפוי להיות קשוח במיוחד.

אוקלנד (1:3) - סן דייגו (3:1), FOX

מפגש פנימי ב-AFC מערב בין קבוצה צעירה שלמדה לנצח לקבוצה שיודעת מצוין איך להפסיד. הריידרס לא מבריקים, אבל הניצחון שלהם בבולטימור בשבוע שעבר היה מלא אופי ומלא דרק קאר, בדיוק מה שקיוו לראות בחור השחור, אולי בעונת פרידה מהמפרץ. הצ'ארג'רס הצליחו איכשהו להפסיד שוב, הפעם לסיינטס, למרות שצעדו ביתרון 13 נקודות בבית, כמה דקות לסיום. העונה שלהם כבר לא תלך לשום מקום וכל מה שנשאר, אולי, זה לקלקל ליריבות מהבית. שתי הקבוצות נפגשו 113 פעמים עד היום. המאזן: 50:2:61 לאוקלנד, שניצחה פעמיים בעונה שעברה.

מייקל קראבטרי אוקלנד ריידרס. AP
קראבטרי והריידרס משיגים ניצחונות בינתיים/AP

גרין ביי (1:2) - ניו יורק ג'איינטס (2:2), בין ראשון לשני, 3:30, FOX

האורזים נחו השבוע ומגיעים מלאי אנרגיות למשחק החשוב הזה. אחרי שניצחו את דטרויט ושבו למאזן חיובי, הם יודעים שכל משחק הוא קריטי במרדף שלהם אחרי מינסוטה המצוינת, שעשויה להיות כבר ב-0:5 עד שהמשחק הזה יתקיים. אם גרין ביי תפסיד, היא תהיה בצרות, אבל הדברים נכונים גם לגבי האורחת מהתפוח הגדול, שבעצמה הפסידה במינסוטה במאנדיי נייט האחרון ומגיעה לעוד משחק לילה מסובך מאוד, לפני שהיא חוזרת לרצף משונה של לא פחות מחמישה משחקי בית. הג'איינטס ניצחו בכל שלושת המפגשים האחרונים, כולל בביקור האחרון שלהם בלמבו פילד, בפלייאוף 2012, בדרכם אל התואר.

קרוליינה (3:1) - טמפה ביי (3:1), בין שני לשלישי, 3:30, FOX

2015 הייתה עונה חלומית עבור הקבוצה משארלוט, אבל כל זה נעלם כלא היה והצרות רק מתאספות. הפנת'רס כבר עם שלושה הפסדים העונה, שניים יותר ממה שהיו להם לכל אורך העונה הסדירה הקודמת וההגנה נראתה מפורקת לחלוטין מול אטלנטה, כאשר גם הפציעה של קאם ניוטון לא עוזרת. מצבו של ה-MVP לא ממש ברור כרגע ומי שעשוי לשחק הוא דרק אנדרסון, שינסה להתמודד עם הבאקס החלשים, שפתחו היטב עם ניצחון באטלנטה ומאז כבר ספגו שלושה הפסדים בדרך, שוב, לשום מקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully